שכנו של אחד מגיסיו של מני נפתלי, מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, הגיע היום (שני) למשרדי להב 433, על מנת למסור את עדותו הכוללת טענה, לפיה,


 "נפתלי היה מוריד בכל פעם בין חמישה לשבעה ארגזים, מצרכי מכולת מכל טוב, כאשר חלקם היו פתוחים בחלקם העליון ולכן יכולתי לראות את המוצרים, וחלקם היו סגורים״, כך על פי עורך דינו, אפרים דמרי, המלווה אותו למשטרה. דמארי הוא גיסה של חברת הכנסת גילה גמליאל (ליכוד). 

במקביל, הסתיים היום בצהריים האולטימטום שנתן נפתלי לראש הממשלה ומקורביו, שיתנצלו על האשמתו בהוצאות המנופחות של מעון ראש הממשלה, ואתמול הוא היה במשרדי להב 433 על מנת למסור פרטים נוספים מעדותו ביחס לפרשות מעונות ראש הממשלה, וכדי למסור פרטים גם ביחס ל״איומים״ שנטען שהיו על חייו. 

השכן המתלונן סירב לחשוף את זהותו ועורך דינו, עו״ד דמרי, הסביר כי, ״הוא מבוהל ומסרב לחשוף את עצמו”. הוא מרגיש חובה ציבורית להתלונן, אבל לקח לו שבוע עד שאזר אומץ והגיש את התלונה, בעיקר בגלל החשש מהפומביות של המהלך הזה”, אך לא חשש לפרט ולספר על כך שנפתלי היה גונב לכאורה מזון מבית ראש הממשלה, ”בבניין בו התגוררתי התגוררו כשכניי גיסו וגיסתו של מר מני נפתלי…בשנים 2011-2012 היה מגיע מר מני נפתלי לביתם בכל פעם בשני רכבים שונים. מהרכב יצא מני נפתלי ומתוך הרכב הוצאו ארגזים כאשר בתוכם מוצרי קנייה”.
עו"ד עופר אלמוג, עורך דינו של נפתלי, אמר בתגובה, "טוב תעשה לשכת ראש הממשלה באם תפגין דוגמה אישית ואם יש ברשותם מידע פלילי כלשהוא על מאן דהוא תפנה לתחנת המשטרה הקרובה ותגיש תלונה בעניין. מר נפתלי עובר מסע הכפשות קשה ביותר אך נחוש בדעתו לחשוף את כל האמת הידועה לו".