יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס הערב (שני) להסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן בנושא תכנית הגרעין: "אלו ימים מכריעים בדברי הימים של העולם החופשי". 
 
בנט אף ציין כי אנו בפתחו של 'אביב גרעיני': "כשיהיה פיגוע גרעיני על אדמת ארצות הברית  או אירופה בעוד חמש או עשר שנים העולם יסתכל אחורה על הימים האלה כימים גורליים כשהיה אפשר לעצור את זה. היה לנו לפני כמה שנים ״אביב ערבי״. עכשיו אנחנו על סף ״אביב גרעיני״.
 
בנט הזהיר כי "אם לאיראן יהיה נשק גרעיני הדבר יחל מרוץ גרעיני של כל האזור - טורקיה, סעודיה, מצרים וכל מדינות האזור. עוד לא מאוחר. אני קורא לפעול בכל אמצעי למניעת התגרענות איראן". 

יעלון: "סכנה גדולה לשלום העולם המערבי ולביטחון ישראל" 

מוקדם יותר הזהיר גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון מפני הסכם מתגבש בין המעצמות בראשות ארצות הברית ובין טהרן: "הסכם עם איראן כפי שמתגבש עתה, הוא סכנה גדולה לשלום העולם המערבי ומאיים על ביטחונה של מדינת ישראל". 
 

לדברי יעלון, איראן היא כיום הגורם המרכזי ביותר לחוסר היציבות במזרח התיכון, ושולחת זרועות של טרור חסר מעצורים לרחבי העולם כולו במטרה לפגוע באינטרסים מערביים וישראליים. "לכן כל הסכם שייחתם בין המערב למשטר המשיחי והאפוקליפטי הזה, יפגע באופן קשה באינטרסים מערביים וישראליים, יאפשר לאיראן להפוך למדינת סף גרעינית ולהמשיך בפעילות הטרור שלה".מדינת סף גרעינית ולהמשיך בפעילות הטרור שלה".