יומיים לאחר שנהרסו 6 בתים במתחם כפר סעווה הבלתי מוכר בנגב, הרסו דחפורים של רמ"י (רשות מינהל ישראל) ארבעה בתים נוספים, הבוקר (ג') במתחם משפחת א-נבארי מצפון לתל שבע.

עדי ראייה סיפרו, כי הדחפורים הותירו עשרות ילדים ונשים ללא קורת גג, בטענה כי המבנים נבנו בניגוד לחוק. "אנחנו לא נמסור את אדמתנו לאיש", התלונן מוחמד א-נבארי, אחד התושבים. "יותר מ-60 שוטרים מיחידת יואב, שהוקמה במיוחד כדי לטפל במגזר הבדואי בנגב, איבטחו הרס הבתים, והותירו עשרות אנשים בקור העז הזה ללא קורת גג". על פי העדות, צעיר בן 20, סופיאן א-נבארי, נעצר בעת שהתעמת עם שוטרים.
ראש המועצה לכפרים בלתי מוכרים, עטייה אל-אעסם, אמר: "הרס הבתים מתעצם בימים האחרונים, כי מישהו מעוניין לקושש קולות מהימין על חשבון הבדואים. מדובר בכוחות הרס והתנכלות בילדים. כל אלו שרודפים אחר בצע כסף אחרי ש"ס והמפלגות הציונות, שכחו שאלי ישי שהיה יו"ר ש"ס היה אחראי על הרס בתינו. מי מהבדואים שמצביע למפלגות הציוניות, שותף להרס בתינו".

ח"כ טלב אבו עראר (הרשימה המשותפת), שביקר אתמול (ב') את המשפחות שבתיהם נהרסו בכפר סעווה, ממזרח לחורה, סיפר לתושבי המקום כי היו הבנות בדיונים עם שרי הפנים, גדעון סער וגלעד ארדן, בעניין "מתן אישורים לזוגות צעירים לבנות את בתיהם בכפרים הבלתי מוכרים, עד למציאת פתרונות, אך פירוק הכנסת מנע את יישום ההבנות".