תושב רעננה בן 70 נעצר היום (שלישי) כחשוד באיומים על שופט בית משפט השלום בכפר סבא, עמית פרייז, וכן בהטחת עלבונות על שורה של שופטים נוספים בבית המשפט.

במשטרה החליטו להגיש נגד החשוד כתב אישום כבר היום ללא המתנה. על פי החשד מדובר באזרח שמנהל הליך אזרחי בבית משפט השלום בכפר סבא ואינו שבע רצון מהתנהלות הנושא ומההחלטות שנתקבלו בעניינו.
אתמול בצהריים שלח החשוד אל לשכתו של השופט פרייז מכתב בן שני עמודים ובו שטח האשמות קשות כנגד שבעה שופטים בבית המשפט וכנגד השופט פרייז בפרט. "כל שבעת השופטים המטומטמים שדנו בתיק שלי עברו על החוק והתנהלו כמו זונות בשביל כסף". בהמשך הוא מוסיף: "תיארתי את ההתנהלות הזנותית של שופטים גנבים בבית משפט השלום בכפר סבא, שופטים המייצרים במכוון פשע כדי שהדלת המסתובבת תביא להם עוד קורבנות, כסף מלוכלך וסדום".

לצד הביקורת על התנהלות השופטים, הקשיש העביר גם מסר מאיים לשופט והדגיש כי הוא בוחן פנייה לגורמים עבריינים שיטפלו בעניינו.
גורם במשטרה הגיב על הדברים ואמר: "בעקבות המכתב נערכה בדיקה מהירה במהלכה נעצר החשוד והובל לחקירה. כבר היום הוחלט על הגשת כתב אישום נגדו. מדובר בחשוד אשר מנהל הליך אזרחי ואשר שלח מכתב על פי החשד בשלב זה ובו נאצות והשמצות כנגד שופטים שבסופן גם מסר מאיים".

בדיוק לפני כשנה בחודש פברואר רוססו על קירות בית המשפט כתובות נאצה ואיומים שהופנו כנגד שופטת השלום נאוה בכור.