איש העסקים ובעליה של קבוצת בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפצע הלילה (ראשון) באורח קל מאוד, לאחר ששלוש יריות נורו לעבר רכבו בכפר שמריהו. כדור אחד פגע בידו של טביב והוא פינה את עצמו לבית החולים "מאיר בכפר סבא. על פי הדיווח של המשטרה, היורה נמלט מהמקום וכוחות משטרה מתחנת גלילות מנסים לאתר אותו. הרקע עדיין אינו ברור.



לערוץ 10 אמר טביב, כי הוא בטוח שהירי קשור לכדורגל. "הכדורגל הישראלי פשט את הרגל. אני צריך לחשוב טוב אם להישאר בכדורגל או לחזור לארצות הברית".



מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, החליט בעקבות הירי על אלי טביב הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, להקים צוות חקירה מיוחד לאירוע.

המשטרה עושה בשעות האחרונות ניסיונות רבים לאתר צילומים ממצלמות אבטחה במטרה להתחקות אחר היורה שככל הנראה הגיע רכוב על אופנוע עם אדם נוסף.

לפני שנה וחצי, אותר רימון רסס בפתח ביתו של טביב. חבלני משטרה הוזעקה לבית שברחוב החורש בכפר שמריהו, כאשר את הזירה אבטחו שוטרי תחנת גלילות. יש לציין כי הרימון לא התפוצץ ולא גרם לנזק או נפגעים, ופונה מהמקום על ידי חבלני המשטרה.

ב-2011, ובעת שכיהן כבעלים של הפועל תל אביב, נזרק רימון הלם לחצר ביתו בשכונת נאות אפקה בתל אביב, אך גם אז לא גרם לנזק או לנפגעים. כחודש לאחר מכן נזרק לחצר ביתו רימון עשן, אולם גם הוא לא גרם לנזק או לנפגעים.
בשעתו טען טביב כי אין לו כל עסקים בישראל מלבד עסקי הכדורגל, והאשים את האוהדים האדומים באחריות למעשים, אולם המשטרה לא מצאה לכך ראיות. טביב ממתין כעת לגזר דינו, לאחר שנמצא אשם בתקיפת קטין ובהשמדת ראיות.