איש העסקים ובעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, אלי טביב, סיפר הבוקר (ראשון) לניב רסקין בגלי צה"ל על תקרית הירי בה נפצע קל בידו: "בסביבות 12 בלילה הגעתי הביתה. איך שהחניתי את הרכב הגיח אופנוע עם שני אנשים, ועצר מול הרכב במרחק של כעשרה מטרים. הבנתי שקורה משהו לא ברור, לא הבנתי למה הוא עוצר".



"עוד לא יצאתי מהרכב, הוא חוזר חזרה לכיוון שלי ואחד מהם יוצא מהאופנוע, בא לכיוון שלי, פה כבר הרגשתי שמשהו חשוד, איך שהוא הגיע לרכב שלי, לכיוון של הדלת, פתאום הוא יורה ולמזלי, הבנתי שהוא יורה אז התכופפתי ואחד מהכדורים פגע לי ביד. הדלת היתה סגורה וגם החלון".

"נתתי צעקה וחשבתי שהוא פגע בי בראש או משהו ואז הוא ברח, חזר חזרה לאופנוע. הרגשתי שהכדור פגע לי ביד, יצאתי מהרכב, צעקתי שוב, נכנסתי לאחד השכנים ואמרתי שיזמינו משטרה ואמבולנס". 

על טענתו שמדובר באירוע על רקע מעורבות הכדורגל הישראלי, אמר טביב: "אתה די מספיק זמן סיקרת את כל מה שעברתי. אמרתי שזה רק מהכדורגל וניסו לנגוע בכל מיני נקודות אחרות, לפני כל המחאה שהיתה. אמרתם שהמחאה נגדי לגיטימית. כשבאים אליך הביתה כל יום במשך תקופה זאת כבר לא מחאה לגיטימית. בארה"ב אין דבר כזה. לא נותנים להגיע הביתה.
"לא אמרתי שזה אוהדי הפועל ת"א וברור שזה לא אוהדי בית"ר ירושלים. עד היום מדברים על הנושא שלי בהפועל. על כספים שהם חייבים לי. לא צריך לומר שגם אחרי שנזרק הרימון, יום או יומיים אחרי הניצחון של בית"ר על הפועל ת"א, היתה רגיעה. אין לי אויבים מחוץ לכדורגל, אף פעם לא היה לי. כשלא הייתי בקבוצה זה לא קרה".

המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה  לעבר בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, במסגרתה נורה איש העסקים בידו. לדברי החוקרים, חרף הצהרותיו של טביב לכאורה, מהן עולה החשד לקשר לכדורגל, כשהוא רומז לאוהדי הפועל תל אביב, ייתכן ומדובר גם בגורמים מתוך השוק האפור. עם זאת, במשטרה לא פוסלים את טענתו של טביב.
טביב אמר על הדברים: "אלה תירוצים, לא צריך מהם כלום. לא מתעסק עם אנשים כאלה. לא חייב שקל לשוק האפור, כלום, לא היה לי. כמה שהתלוננתי, כמה שפניתי בנידון אף אחד לא עשה כלום. זה נשמע פסיכי שאני אומר שזה בא מהכדורגל, אבל אתה רואה מה קורה. אם היו אויבים מחוץ לכדורגל הייתי שם מאבטחים".
בעלי בית"ר נשאל על המקרה בו הכה אוהד הפועל תל אביב שהגיע לביתו ואמר: "אתם מתעסקים במשהו שאני באתי להתלונן על אדם שבא אליי הביתה והפכתי לנאשם כי הצלחנו לתפוס אותו. כשאתה מנסה למנוע אלימות אתה הופך לנאשם. זה קורה רק אצלנו במדינה. אם בארצות הברית בא אליך מישהו הביתה, מאשימים אותו ישר. לאחר המקרה, זה נתן להם לגיטימציה ומשטרת ישראל לא עשתה דבר בעניין. זה אומר משהו".
טביב נשאל על עתידו בכדורגל הישראלי: "ברור שאני חושב על זה, אני רואה שאף אחד לא עושה כלום, אז ברור שיש לי מחשבה לעזוב את הכדורגל. אתה בא לעשות טוב, משקיע הרבה כסף, במחלקת נוער, בקבוצה הבוגרת, נלחם באלימות ואנשים כפויי טובה. אף אחד לא עושה שום דבר בעניין ואני צריך להתמודד עם זה לבד והמשטרה לא עושה כלום ולא עושה מאמצים למצוא את האנשים שניסו לפגוע בי בעבר, אני מרים ידיים. אף פעם לא היה לי עסק עם עבריינים. חייבים לי כסף, לא אני חייב".

מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יהודה דהן, החליט בעקבות הירי על אלי טביב הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, להקים צוות חקירה מיוחד לאירוע.
המשטרה עושה בשעות האחרונות ניסיונות רבים לאתר צילומים ממצלמות אבטחה במטרה להתחקות אחר היורה שככל הנראה הגיע רכוב על אופנוע עם אדם נוסף.