מאות עובדים ותושבים מהנגב הגיעו הבוקר (שני) להפגנה מול ביתו של מנכ"ל כי"ל, סטפן בורגס, ברחוב רוטשילד בתל אביב, במחאה על החלטת ההנהלה לפטר 140 מעובדי מפעל תרכובות ברום. 

בין המפגינים נכחו עובדי מפעלי ים המלח, עובדי מפעל תרכובות ברום. למפגינים הצטרפו גם חברי ועדים ותומכים נוספים שהגיעו כדי להביע את מחאתם על מצב התעסוקה בדרום התעסוקה וגל הפיטורין במפעלי כי"ל בנגב.
המפגינים קראו קריאות מחאה והניפו שלטים המכוונים חיצי ביקורת כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביניהם: "ביבי, האיום זה עידן, לא איראן", וכן "ביבי, מי ראש הממשלה, אתה או עידן?"

להפגנה הגיעו גם פעילי תנועת מרצ שבאו לתמוך במפוטרי כי"ל. עורכת הדין גבי לסקי, מועמדת לכנסת מטעם מרצ, אמרה בהפגנה: ״נתניהו המנותק היה צריך לעבור בנגב לפני שטס לוושינגטון, אבל המילה חמלה זרה לו. בזמן שמאות עובדים בישראל הולכים להזרק מהעבודה, ושהמנכ״ל ממשיך ליהנות מרווחי החברה ולגרוף מיליוני שקלים לכיסו, הממשלה מפנה עורף לחזון בן גוריון ומתכוונת להפוך את הנגב לשממה תעסוקתית".
מחאה זו מתווספת להפגנה שנערכה אתמול בירושלים, מול בית ראש הממשלה, בה השתתפו כאלף עובדי כי"ל. במהלכה אחד המפגינים הביע את זעמו ואמר: "להדביק מכתבי פיטורים על הדלת זה מגעיל. ההנהלה רוצה לפרק את הוועד". בתגובה הנהלת החברה מסרה כי "השביתה פוליטית, ההסתדרות וועד העובדים מנסים לכפות בברוטליות מסוכנת את שלטונם במפעלים".
מחאה אחרת שהתעוררה אתמול היא מחאת האוהלים המחודשת ברחוב רוטשילד בתל בתל אביב, תחת הכותרת "בן 40 ואין לי דירה". יוזם המחאה, שי כהן, אב לשניים מגבעתיים, הפנה גם הוא ביקורת כלפי ראש הממשלה והעביר לו מסר ברור: "אדוני ראש הממשלה, תסתכל מה קורה כאן. אזרחי ישראל רוצים ממך סדר יום אחר. האזרחים רוצים פתרונות מוחשיים שבידיך, לדיור וליוקר המחיה. כאן ועכשיו כי אלה החיים עצמם".