יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס היום (חמישי) לדיווחים המיוחסים למקורבי אלי ישי, על כך שבידיהם הקלטה נוספת של הרב עובדיה יוסף ז"ל.  לפי מקורביו של ישי, בהקלטה שבידם רואים את הרב כשהוא בבית החולים, סמוך למותו, כשהוא מביע תמיכה בהקמת מפלגה חדשה בראשות אלי ישי.



בראיון לאסתי פרז ברשת ב' אמר דרעי כי הוא לא יודע אם קיימת או לא קלטת כזו, אך הוסיף כי דבר כזה "לא יכול להיות". דרעי אמר כי "אם הדבר נכון- זה מעשה שפל ונתעב. כשאנו היינו בחדר של הרב ונאבקנו על חייו עד הסוף, בא בן אדם שנותנים בו אמון וכל מה שמעניין אותו מה יהיה יום אחרי ומקליט את הרב, כשהרב עם משכחי כאבים ודיאליזה".

דרעי לא חסך ביקורת והוסיף: "מה זה הדבר הזה? זה מעשה נבלה שאין כדוגמתו. פגיעה באמון הכי חמור. הציבור צריך להוקיע את הדבר הזה. אנו נותנים יד למעשה פשע שמקליטים אדם מבוגר שמחובר למכונות ובא מישהו וזה נקרא נאמן של מר"ן. לעזאזל הפוליטיקה. הייתי מוותר על הכל כדי לא לפגוע בכבוד מר"ן".

יו"ר ש"ס חזר ואמר כי יתמוך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, ולא יתמוך בממשלת שמאל. כמו כן, הוא תקף את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, על שבעימות הטלויזיוני ביניהם אמר עליו "את עבריין מורשע ואני אעזור לך להשתקם"? "מי אתה בכלל שאתה תשקם אותי ותעזור לי. הוא אומר את זה על הציבור שאני מייצג אותו", אמר דרעי בזעם.