שני עברייני מין תושבי ירושלים, שהיו תחת פיקוח של השב"ס, נעצרו היום בבוקר (חמישי) לאחר שניסו, בשני מקרים נפרדים, ליצור קשר עם קטינים.



האחד נצפה ע״י הפקחים כשהוא משוחח עם קטינה בת 10 ומלטף את ראשה באוטובוס, והשני כשהוא משוחח עם קטין בן 13. עבירתם של השניים על תנאי הפיקוח, האוסרים עליהם ליצור קשר עם קטינים, הופסקה ע״י הפקחים עם מעצרם ושניהם הועברו להמשך טיפול המשטרה.



נגד העבריין הראשון, בן 47, הוגש בעבר כתב אישום, אך הוא לא ריצה עונש מאסר, בגלל פיגור קל ממנו הוא סובל. השני, בן 61, עבריין מין מורשע שריצה עונש מאסר בן 4 שנים והשתחרר ב-2009 בתנאי פיקוח.



בשב"ס מנהלים מעקבים באופן סדיר אחר עברייני מין שיוצאים לחופשי, ובכללם שני החשודים. בעקבות העובדה שמדובר בפורים, וילדים נמצאים בחופש, החליטו בשב"ס לעקוב אחר שני עברייני מין המוכרים ואכן הם זיהו אותם כשהן מנהלים שיחות עם קטינים למרות האיסור שחל עליהם.



בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בשישה ימים את מעצרו של תושב נתניה בן 33, החשוד בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין חמורות בלמעלה מ-200 נערות בגילאי 12-15, במסגרת שיחות שקיים עימן באינטרנט.



זוהי הארכת המעצר השנייה של החשוד, אשר שמו ופרטי זהותו נאסרו לפרסום על ידי בית המשפט לבקשת סניגורו. הוא נעצר בשני האחרון, בתום חקירה סמויה של חוקרי יחידת הסייבר של המטה הארצי בלהב 433.