הסופר הישראלי ידוע השם דויד גרוסמן יצא בהתבטאות מפתיע היום (שבת) כשהגן על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בראיון לעיתון האיטלקי "לה רפובליקה ואמר כי איראן מהווה סכנה לאנושות. 



"נתניהו טעה בנימה ובאופן בה נאמרו הדברים אך מהותה של "המלכודת האיראנית" עומדת בעינה.  מדובר בסכנה אמיתית שמטתפשת באזור ובקרוב ועלולה בקרוב להוות סכנה לא רק לישראל אלא לעולם החופשי כולו" אמר גורסמן בראיון. 



"מילותיו של נתניהו חשובות ויש להקשיב לו.  על ארצות הברית והנשיא אובמה לספק תשובות ראויות בסוגייה הזאת" הוסיף גורסמן. "בגלל נטיתו של נתניהו למניפולטיביות קורה שאנו מסרבים להקשיב לו, גם כשהוא אומר דברים נכונים. ואיראן וההשפעה ההרסנית שלה על המזרח התיכון היא נושא שאסור להתעלם ממנו".



גרוסמן אמר על איראן כי מדובר במדינה שמצהירה מבוקר עד ערב על רצונה להשמיד את ישראל וציין כי חברי הפרלמנט שלה התאספו כדי לצעוק "מוות לישראל", מדינה השואפת להשתלט על מדינות אחרות במזרח התיכון 



אך בנוסף לשבחים הלא צפויים הוסיף גרוסמן כי הוא מקווה שנתניהו לא יבחר לראשות הממשלה בבחירות הקרובות ובמקומו יעלה לשלטון מישהו "שידע לנווט את היחסים בין ארצות הברית לישראל באופן מתון ושקול יותר.