מנהל בית החולים רמב״ם, פרופסור רפי ביאר, הורה על הקמת ועדת בדיקה בראשות סגן מנהל בית החולים לבדיקת אירוע המתחזה לסטאזר בפרט, ולבחינת כלים למנוע אירועים דומים בעתיד ככלל. 
הבדיקה תקיף לא רק את הליך קליטת סטאז׳רים, אלא גם את כלל העובדים הזמניים והסטודנטים שפועלים במחלקות. מסקנות והמלצות יוצגו למנהל בית החולים את יכולה להוסיף שמעצרו של החשוד המתחזה הוארך עד מחר.
כזכור, בעקבות תלונה שהגיעה אל בית החולים, על צעיר שמתחזה לרופא סטאז'ר ברמב"ם, הפיצה מחלקת הביטחון בין המאבטחים את תמונת הצעיר, בן ה-28, כדי לברר אם אכן יש אדם כזה, ואם כן - ללכוד אותו בהקדם. הבוקר, זיהה מאבטח שניצב ליד שער בית החולים את האיש המתאים לתיאור, כשהוא נכנס לרמב"ם.

אנשי מחלקת הביטחון עקבו בחשאי אחרי החשוד, שעלה לאחת ממחלקות בית החולים. המאבטחים המתינו בסבלנות עד שילבש בגדי רופא, ומיד כשהתחיל ל"התייצב לעבודה" הוא עוכב ונלקח לחקירה ראשונית במשרד שוטר בית החולים. לאחר מכן הוא נעצר, ונלקח לחקירה בתחנת חיפה. 
כאמור, הלכידה של החשוד החלה בעקבות תלונה של אדם מבחוץ, המכיר את האיש. הוא סיפר שמדובר בחשוד שלמד רפואה בחו"ל וכי הוא יודע שלאחרונה האיש מתחזה לרופא גם בבית חולים נוסף. בחקירתו סיפר כי למד רפואה באיטליה, אך נכשל בבחינות. הוא הצליח להיות חלק מהסטאז'רים במשך כמעט ארבעה חודשים.