יוסוף אירול, אביה של הילדה בת ה-10 שנפצעה אמש בשריפה בחנות בחיפה, הגיע היום (שלישי) למחלקה בה היא מאושפזת בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט ברמב"ם.


הוא סיפר על מצב בתו, שהשתפר במהלך היום ומוגדר כעת כבינוני ואמר: "מה שאני מרגיש זה נורא, אני לא רוצה שאף אחד יהיה במקום שלי". 
יוסוף אירול, אביה של הילדה בת ה-10 שנפצעה בחיפה

פרט לילדה שנפצעה בשריפה, יש לאירול שני ילדים נוספים. הוא תיאר כיצד שמע על האירוע. 

"כל יום בערב הבן והבת שלי מטיילים עם הכלב של השכנה. הבן שלי התקשר וסיפר שאחותו שוכבת על הרצפה וקרה לה משהו. הוא אמר לי איפה הם נמצאים והלכתי לחנות. המקום היה נראה כמו מלחמה, הייתה שם משטרה ואוטובוסים רבים, והילדה שלי הייתה מונחת על הרצפה. העניקו לה עזרה ראשונה ונסענו לרמב"ם". האב הוסיף: "אני לא יכול לספר ולתאר את מה שעובר עליי. זה קשה מאוד". 

נבדק חשד לפלילים

אדם בן 29, תושב חיפה, נעצר היום בחשד לגרימת הצתה מכוונת באירוע. ככל הנראה מדובר בסכסוך על רקע עיסקי בין שני בעלי קיוסקים. 
 
לשריפה שפרצה אמש קדם פיצוץ נפחי, אשר גרם להדף ולנזק רב במקום. כוחות משטרה גדולים מתחנת חיפה, לוחמי אש וצוותי מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לאירוע. לבית החולים רמב"ם פונו שלושה מטופלים: בת 10 עם חבלת ראש, כבת 40 במצב קל שסבלה מחבלות בכל חלקי גופה וכבן 16 שהוגדר כנפגע חרדה. 
 
פראמדיק מד"א, רומן קובזן, שהגיע לזירת האירוע סיפר: "מצאתי את הילדה כשהיא במצב קריטי מוטלת על הקרקע ועם חבלת ראש משמעותית. הענקתי לה טיפול מתקדם והנשמה מלאכותית על מנת לסייע לה". רשף מרזוק חמוד, מפקד כוחות הכיבוי בזירה, דיווח כי הצוות שלט בארוע. לאחר שהשריפה כובתה, התגלה הנזק הרב שנגרם במקום. לוחמי האש ערכו סריקות במבנה המגורים הסמוך אשר ספג גם הוא פגיעות הדף, על מנת לשלול הימצאות לכודים או נפגעים נוספים.