חולה נפש שהשתולל וצעק בטיסה של אל על מבנגקוק לתל אביב, הלחיץ מעט את הדיילים במטוס, אולם כשהגיעו לשדה התעופה שוטרי מרחב נתב"ג הם החליטו שלא להגיש תלונה והנוסע הבעייתי המשיך לדרכו.

בשעות הבוקר (רביעי)  נתקבלה במרחב נתב"ג קריאה ממאבטחי נתב"ג על מצוקה בטיסה מבנגקוק לישראל וזאת בעקבות השתוללות של אחד הנוסעים במהלך הטיסה. לדברי הדיילים הנוסע צעק וגידף במהלך הטיסה וכל בקשותיהם שיחדל ממעשיו לא צלחו.
שוטרים שהוזעקו למקום המתינו לנחיתתו של המטוס אז ביקשו לקבל תלונה מסודרת על האירוע כדי לבצע את מעצרו של הנוסע. הדיילים סירבו להגיש את התלונה בנסיבות האמורות והנוסע שהציג תעודות המצביעות על מצבו הרפואי שוחרר.

נוסעת באותה טיסה, לבנת ניזרי, משחזרת את אותם רגעים. "מתחילת הטיסה עלה נוסע שפנה לדיילת שגידף את הדיילות בביטויים קשים כמו: "בת זונה", ו"פרצוף תחת". הדיילות נכנסו לפאניקה ואז הגיע קברניט ושני מנהלי הטיסה, והצמידו לו מאבטח שהיה צמוד אליו.
ככה במשך כל 12 שעות הטיסה כל חצי של רגיעה הוחלפה בחצי שעה של טירוף מילולי. איש לא ניסה אפילו להתעסק איתו כי הוא ירד נמוך מאד בהתבטאויות שלו, עם ביטויים שהנייר לא סובל. הדיילות הרגישו מצוקה נוראית וניסו כל העת לדובב אותו ולעבוד מולו בפסיכולוגיה הפוכה. 
הם עמדו נואשות מהפחד שכל דבר עלול לגרום להידרדרות המצב. הם ניסו לדבר אליו ברוגע וסובלנות. מיד בתום הטיסה המתינו שוטרים בשדה התעופה ופינו אותו החוצה. אני לא מבינה איך אחרי אירוע כזה אף אחד לא הסכים להתלונן זה פשוט לא בסדר".