הפרקליטות הגישה היום (ראשון) את תצהיר העדות של רעית ראש הממשלה שרה נתניהו במסגרת התביעה של מני נפתלי. בשבוע שעבר מתח בית המשפט ביקורת על הפרקליטות על כך שלא העבירה את התצהיר במועד: "החלטות בית הדין אינן בגדר המלצה". 


בתצהיר טוענת נתניהו כי נפתלי הפר את כל עקרונות היסוד הנ"ל (דיסקרטיות ושמירה על פרטיות של בני המשפחה - א"ז) בחוסר תום לב, כאשר התראיין בכלי התקשורת.
מדובר בתצהיר כמעט זהה לחלוטין לטיוטת התצהיר שהגיש נפתלי, לכאורה בשמה של רעית ראש הממשלה לאחר שהגיע אליו. בפתח המסמך שהוגש נכתב, לכאורה בשמה של שרה נתניהו, נכתב: ״הטענות המופנות נגדי אינן נכונות והן נועדו לפגוע בראש הממשלה ובי ללא כל הצדקה״, בהמשך המסמך נכתב: "מעולם לא הובאו בפניי תלונות מצד התובע על השפלות מצד מי מבני משפחתי והתובע אף לא טען כי ברצונו לסיים את עבודתו מטעם זה …״. 

על פי המסמך, נתניהו גם השיבה לכאורה לטענה שהעלה נפתלי בתצהירו, לפיה אמרה לו: "אנחנו אירופים, עדינים, לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם המרוקאים … אתה מפטם אותנו ואחר כך כשמצלמים אותנו בחו"ל, אנחנו נראים שמנים״. נתניהו השיבה, לכאורה: ״אין זה ממנהגי להתבטא במשפטים מסוג זה וכמובן שלא אמרתי את המשפט המיוחס לי על ידי התובע”.
 
במסמך נכתב, לכאורה בשמה של נתניהו כי ״באשר לטענות התובע בדבר קיומה של ״העסקה פוגענית״, ״יחס מתנשא ומזלזל״, ״השתלחויות חסרות רסן״, ״יחס מחפיר לעובדים״ וכיוצ״ב, אבקש לציין כי מדובר בטענות חסרות כל בסיס אשר נועדו אך להכפיש את שמי ואני מכחישה את הטענות הללו המופנות כלפי״
 
בתצהיר לכאורה יש גם התייחסות להיקף ההוצאות על מזון בבית ראש הממשלה, בהמשך לטענות שהועלו לאחר פרסום דו״ח מבקר המדינה כי נפתלי אחראי על ההוצאות המוגדלות: ״מסיבות שאינו ברורות לי, וכפי שהתברר בדיעבד מעובדי המעון, נהג התובע להשליך לפח ארוחות שהוכנו על ידי עובדת במעון ראש הממשלה מיד לאחר שסיימה את משמרתה. כאשר אני ובני משפחתי ביקשנו להשביע את רעבוננו - טען כי העובדת לא הכינה עבורנו ארוחות ולפיכך הוא נאלץ להזמין ממקור חיצוני”, נכתב בתצהיר לכאורה.