הבדיקה הפלילית בנושא מעון ראש הממשלה עולה הילוך: כפי שקבע היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, עיקרה של הבדיקה תחל הבוקר (רביעי). 
בעקבות הנחיות היועץ המשפטי לממשלה, הבדיקה עסקה עד כה בעיקר בפעולות סמויות וכעת ישנה עליית מדרגה.
כאמור, כפי שפורסם לראשונה במעריב, כבר ב-1 במרץ החלו פעולות בדיקה ראשוניות בפרשה שכללו איסוף חומרים, ניתוחם ובחינתם. אלה בוצעו על מנת לבנות את הליך הבדיקה באופן אפקטיבי, שיאפשר ליועץ המשפטי לממשלה לקבוע האם יש מקום לחקירה פלילית בפרשות אלו. 

המשטרה בחנה עד כה חומרים כתובים, קבלות ודוחות, וכעת היא תאסוף חומרים נוספים והודאות מהאנשים המעורבים, לאו דווקא בהקשר פלילי. בין המעורבים ישאלו עובדי החשבות ועובדי משרד ובית ראש הממשלה. בנוסף צפויים לבקש למסור את גרסתם גם המעורבים שעולה לגביהם חשש לפלילים. 
נושא זהותם של המעורבים שעולה לגביהם החשש לפלילים נמצא במרכזה של הבדיקה. כבר בשלבים הראשוניים עלה חשש לפלילים במעורבותם של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, וסמנכ״ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף. ביחס לראש הממשלה עצמו, בנימין נתניהו, גורם בכיר בלשכת היועץ המשפטי לממשלה אמר למעריב השבוע: "הראיות עד כה, בדגש על עד כה, לא מעלות חשד למעורבות של ראש הממשלה, אבל בהחלט הבדיקה יכולה להגיע גם אליו והמעורבות שלו נמצאת בבדיקה. ככל שיעלה חשד הוא גם ישאל שאלות״.