סיוט בבית הספר: שמונה נערים בני 17 נחקרו על ידי חוקרי ימ"ר צפון בחשד למעורבות בטקס זובור משפיל וחוצה קווים אדומים שקיימו, לכאורה,  כנגד תלמיד שכבה י"א מהמוסד החינוכי שבו הם לומדים. בכוונת המשטרה לחקור שישה נערים נוספים הקשורים לאותו אירוע. 


בחקירה התברר כי לא מדובר במקרה חד פעמי - אלא בטקס קבוע ושגרתי שחוזר על עצמו כמעט מדי שנה בעשור האחרון. כתוצאה מכך ככל הנראה חוקרי המשטרה לא יפתחו כנגד המעורבים תיקים פליליים והחקירה תסתיים באזהרה בלבד.
 
הכל החל במידע שזרם אל חוקרי הימ"ר בחשד להתעללות חמורה בקטין כבן 17 ש"נחטף" על ידי מספר נערים הגדולים ממנו בשנה, הוכנס לרכב כשהוא כבול בידיו, עיניו מכוסות ובגדיו הושלו מעליו כך שהוא נותר בבגדיו התחתונים בלבד.
 

עוד עלה מהמידע כי הקטין הובל ברכבם של החשודים שהיו רעולי פנים אל שדה פתוח סמוך לאזור מגוריו, ושם אחרי ש"עיטרו" את ראשו בכתר "מלאכיות" הורו לו להקריא טקסט כתוב שבו הוא מתחייב שלא להתחצף לתלמידים הבוגרים באותו מוסד וכן לא לצאת עם תלמידות משכבה י"ב בשום אופן.
 
מיד לאחר מכן השליכו המעורבים על קורבן הזובור ביצים, קמח, שמן, ולימון כחלק מסיוט שנמשך כשעתיים. בסיומו של הזובור נדרש הקורבן לחזור לביתו כשהוא כבול וגורר אחריו את בגדיו בחבל.
 
לידי החוקרים הגיע סרטון המופץ ביישוב שבו מתגוררים המעורבים, שבו מצולם ה"טקס". כתוצאה מכך הם הצליחו להתחקות גם אחר עקבותיו של הקורבן אשר סיפר בעדותו כי מדובר במנהג שכיח באותו מוסד אלא שנדמה לו כי הפעם חבריו חצו את הגבול למרות שאינו מעוניין לפגוע בהם.