צעיר בן 25 מבית שמש, החשוד באונס אכזרי של צעירה כבת 35, הובא היום (שבת) להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, בהמשך למעצרו שאירע בשישי בלילה בביתו של הצעיר.



הוא חשוד באונס אכזרי של צעירה תושבת בית שמש, שבוצע במהלך פיקניק שערכו עם חברים לילה קודם לכן בפארק באזור. על פי החשד, לאחר ששתו אלכוהול, לקח החשוד את הצעירה למקום מבודד ושם לדבריה היכה אותה ואנס אותה באכזריות תוך שהוא מותיר על גופה סימני אלימות קשים.



הצעירה סובלת מחבלות בכל גופה. רק לפנות בוקר שישי היא הצליחה לאסוף עצמה לביתה ומאוחר יותר התקשרה למד"א והזעיקה צוותים כדי שיגישו לה טיפול רפואי. בשעות הערב היא תוחקרה על ידי שוטרי מחוז ירושלים שמיהרו מאוחר יותר לבצע את מעצרו של החשוד.



בחקירתו אישר החשוד קיים יחסי מין עם הצעירה, אולם טוען כי מדובר ביחסים בהסכמה. חוקרי המשטרה לא מאמינים לגרסתו בעיקר בשל מצבה הרפואי של הצעירה.



"החשוד קושר עצמו לאירוע החמור אולם טוען כי מדובר ביחסים שקויימו בהסכמה לדבריו. הסימנים והחבלות על גופה של הצעירה לא מחזקים את גרסתו" אומר גורם משטרה המעורה בפרטים. "אנחנו בודקים את הגרסה וכן ממתינים לתוצאות הבדיקה הרפואית שעברה המתלוננת אולם על פניו מדובר באירוע אונס ברוטאלי קשה", הוא הוסיף.