ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח הערב (שני) מכתב תנחומים לאב שבניו נספו בשריפת ביתם בברוקלין שבמדינת ניו יורק בארצות הברית. שבעת הילדים הובאו היום למנוחת בהר המנוחות בירושלים בלווית מאות חברים, משפחה וזרים שבאו לחלוק כבוד אחרון.
אמם של הילדים, גייל, והבת ציפורה בת ה-15 עדיין מאושפזות במצב קשה בבית החולים בניו יורק כשהן סובלות מכוויות נרחבות בכל גופן. “אשתי מסרה נפשה על הילדים מרגע שהתחתנו ועד לרגע שקפצה מהחלון כדי לבקש עזרה ולהציל אותם”, סיפר בהתרגשות האב גבריאל, "כל יום היא מסרה נפשה עליהם שיהיו עובדי השם". 
הוא סיים במילים: “אני לא יכול לדבר עכשיו על כל ילד וילד. קשה לי. אם ירצה השם, זו כפרה שלא תתבזבז. כל אסון בא לאחד אותנו, ואם היינו מאוחדים לא נצטרך שום קורבן ושום כפרה".

נתניהו כתב: "שמעתי בזעזוע עמוק על מותם הטראגי של ילדייך האהובים. ממה ששמעתי אודותם, אני למד על ילדים ערכיים שהיוו מקור גאווה ושמחה עבורכם. כל אחד מילדיך היה עולם ומלואו, יחיד ומיוחד, אך יגון גדול יותר מאובדן בנים ובנות והייסורים גדולים עוד יותר כשמדובר בילדים רכים בשנים".
"עם ישראל כולו כואב את כאבכם. כמשפחה מאמינה נתקיים ביקיריכם הפסוק "בקרוביי אקדש - במקורבים אליי אקדש". מי ייתן ותמצא את תעצומות הנפש להתמודד עם האסון שפקד את המשפחה כולה ותשאב מזיכרון ילדיך מקור כוח ונחמה". נתניהו סיים את מכתבו במילים : "אני מאחל רפואה שלמה והחלמה מלאה לרעייתך גייל ולכתך ולבתך ציפורה. בבניין ירושלים תנוחמו. עמכם ביגונכם העמוק על אובדן ילדיכם, שבע נשמות טהורות".