כלי התקשורת צפויים לגדוש היום (רביעי) את אולמה של נשיאת בית תדין האזורי לעבודה בירושלים, דיתה פרוז׳ינין, שתנהל את הדיונים בתביעה האזרחית שהגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה נגד בני הזוג נתניהו.

בשעה תשע בבוקר ייפתח דיון ההוכחות בתיק שמנהל מני נפתלי נגד משרד ראש הממשלה, נגד ראש הממשלה ורעייתו - בנימין ושרה נתניהו, ונגד סמנכ״ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף.
נפתלי טוען בין היתר כי ״תנאי ההעסקה במעון ראש הממשלה היו פוגעניים״ וכי הנתבעים הפרו הבטחות בנוגע להמשך תעסוקתו. במוקד התביעה ״יככבו״ טענותיו של נפתלי נגד התנהלותה של נתניהו כלפי עובדי המעון.
נפתלי טוען כי רעייתו של ראש הממשלה התעמרה בעובדי המעון, צעקה עליהם והשפילה אותם. באחד מתצהירי התביעה שהוגשו לבית הדין טוען אחד העובדים לשעבר, גיא אליהו, כי "התחלתי נפתלי לעבוד במעון ראש הממשלה בחודש אוגוסט 2013 ותוך זמן קצר הרגשתי עד כמה האווירה במקום קשה... עיקר הפגיעה נבע מיחסי אנוש בלתי ראויים לטעמי מצד גב' נתניהו כלפי וכלפי עובדי הבית. "מדובר בצעקות, השתלחויות ולחץ בלתי פוסק, כולל הוראות סותרות שקיבלתי מראש הממשלה ומגב׳ נתניהו בו זמנית״.

מנגד, בתצהיר התשובה שהגישה נתניהו, היא כתבה כי ״הטענות המופנות נגדי אינן נכונות והן נועדו לפגוע בראש הממשלה ובי ללא כל הצדקה״.
עוד טענה אשת ראש הממשלה כי ״מעולם לא הובאו בפני תלונות מצד התובע על השפלות מצד מי מבני משפחתי, והתובע אף לא טען כי ברצונו לסיים את עבודתו מטעם זה״.