עו"ד דן חי, אחד מעורכי דינו של מני נפתלי, שלח היום (חמישי) מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד שרה נתניהו ועו"ד יוסי כהן, בגין הוצאה דיבה ולשון הרע נגד מני נפתלי.



המכתב נשלח ביחס לדברים שנאמרו לאחר ובמהלך הדיון בתביעתו של נפתלי בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים אתמול.

הדיון עסק בתביעה האזרחית שהגיש נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, נגד ראש הממשלה, משרד ראש הממשלה ועזרא סיידוף, בטענה כי הועסק בתנאים פוגעניים וכי הופרה הבטחה לתת לו תקן של עובד מדינה. 

בתום הדיון התייחס עו״ד כהן, המייצג את שרה נתניהו, לנפתלי ואמר לאמצעי התקשורת: "כל דבר שהוא עושה זה בשקר, בכזב, ברמאות. זה אדם שפשוט אסור להאמין לו לאף מילה. זה אדם מזעזע".
עו"ד דן חי, המייצג את מני נפתלי, אמר לאחר הגשת התביעה כי "מצער מאוד שהפעולות לפגיעה בשמו הטוב ובכבודו של מני נפתלי לא נפסקות. ניצב לו האזרח הקטן מול ראש הממשלה וכל הסובבים אותו, אין אדם שלא היה ניזוק קשה ממתקפה כזו".

"עו"ד כהן מבט בעיניי את הישראלי המכוער"
יועץ התקשורת של נפתלי,  אריק רוזנטל, מסר: "קשה להתעלם מהתחושה שעולה מדבריו של עו"ד יוסי כהן, כי הוא גמר אומר לחסל כליל את סיכוייו של מני נפתלי להחזיר לעצמו את חייו בתום ההליך המשפטי". רוזנטל הוסיף כי "מדובר באמירות חמורות ביותר, ובעיקר כשהן נאמרות על ידי עורך דין, ובפרט כאשר הוא מייצג צד בהליך המשפטי. בדברים אלה, ובראיונות אחרים שנתן עו"ד יוסי כהן בעבר, הוא מבטא בעיניי את הישראלי המכוער, במלוא עוצמתו וכיעורו. טוב היה לו לשכת עורכי הדין היתה נותנת דעתה לדברים הקשים של עו"ד כהן, שנדמה כי אינם מתיישבים עם כללי האתיקה של עורכי הדין בישראל, והיתה פועלת בהתאם”.

נפתלי ואחת מעורכות דינו אמש בבית הדין לעבודה בירושלים. צילום: מרק ישראל סלם
 
אתמול פנה עו״ד כהן ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד נפתלי, על האופן בו הגיע לידיו תצהיר עדותה של שרה נתניהו. עו״ד כהן הוסיף כי הוא מתכוון לתבוע את עורכות דינו של נפתלי על הנזקים שנגרמו למשרד שלו בעקבות פרשת תצהיר העדות של נתניהו שדלף.