תגובות קשות במערכת הפוליטית להרשעתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בפרשת מעטפות הכסף.



ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) כתבה כי לא היה צריך את כל אופרת שולה זקן כדי לקבוע שמאות אלפי שקלים שהועברו במעטפות מזומנים לשימושיו הסודיים והמפוקפקים של אולמרט, ראש ממשלה לשעבר - "זו שחיתות חמורה ומעשה פלילי, וכי מדובר בזוהמה גדולה מאוד של הון ושלטון".



בפוסט בפייסבוק כתבה יחימוביץ': "טוב שהמחוזי תיקן את ההחלטה השגויה על זיכויו. אסור לרגע שהציבור ישפשף את עיניו בתדהמה וישאל אם אפשרי שמנהיגיו מקבלים מעטפות מזומנים ואחר כך מזוכים בבית המשפט".


 

הי זאת שלי. לא היה צריך את כל אופרת שולה זקן כדי לקבוע שמאות אלפי שקלים שהועברו במעטפות מזומנים לשימושיו הסודיים והמפוקפ...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Sunday, March 29, 2015

חברה למפלגה, מיקי רוזנטל, כתב בפשטות: "הצדק נעשה", והביא שוב דברים שכתב לפני שלוש שנים, לאחר זיכויו של ראש הממשלה לשעבר, בהם קרא לערער על הזיכוי. 


 

הצדק נעשה. אלה הדברים שכתבתי ביולי 2012, יומיים אחרי זיכוי של אולמרט בפרשת טלנסקי ומעטפות הכסף. אין כמעט צורך לשנות מילה...

Posted by ‎מיקי רוזנטל‎ on Sunday, March 29, 2015

 "הרשעתו של אהוד אולמרט היא נורה אדומה לכולנו אשר מסמנת באופן ברור מה מותר, מה אסור ואיפה עובר הגבול", כך כתבה ח"כ מירי רגב בפייסבוק בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בנוגע לראש הממשלה לשעבר. 



רגב הוסיפה: "על נבחרי הציבור לנקוט בזהירות יתרה בכל הקשור לפעילותם, הקו המנחה חייב ברור, נבחר ציבור בא לשרת את בוחריו, להיות להם פה וקול ולייצג נאמנה את עמדותיהם בתחומים השונים".


 

״היסודות העובדתיים למרמה והפרת אמונים הוכחו הן במישור הציבורי והן מבחינת המודעות של הנאשם לכל היסודות העובדתיים. התוצאה ...

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Monday, March 30, 2015


גם חבר הכנסת משה פייגלין הגיב להרשעה: "לא היה ובע"ה גם לא יהיה ראש ממשלה שתיעבתי יותר מאולמרט. הרוגי החינם של לבנון השניה ותמונות 'עמונה', לא משות מזכרוני".



עם זאת, הוא כותב כי אינו רוצה לראות את אולמרט בכלא: "ובכל זאת אינני רוצה לראותו נכנס לכלא. ראש ממשלה בכלא זהו אות קלון על מצחה של מדינת ישראל".


 
לא היה ובע"ה גם לא יהיה ראש ממשלה שתיעבתי יותר מאולמרט. הרוגי החינם של לבנון השניה ותמונות 'עמונה', לא משות מזכרוני.ובכ...



התנועה לאיכות השלטון הגיבה גם היא להרשעה: "יום בו מורשע ראש ממשלה לשעבר באופן סופי אינו יום משמח. זהו יום עצוב אשר בצידו שחר של יום חדש בו מוענקת לציבור הישראלי הזדמנות להתפכחות והתגברות, יום בו מוענקות תעודות כבוד למערכת המשפט ומערכות אכיפת החוק בישראל".



"התנועה קוראת לרשויות הציבור, נבחרי ומשרתי הציבור להרים ראשם ולפעול ללא לאות לשיקומו של אמון הציבור המרוסק ברשויות השלטון בישראל. להישיר מבט בעיניהם של נבחרנו ולומר להם לא עוד!"