בית משפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) שלוש וחצי שנות מאסר בפועל על אדם אל סייד, צעיר בן 21, ללא עבר פלילי, שהורשע בהפקרתו של הולך רגל בתאונת דרכים שארעה לפני כשנה. 

שירות המבחן המליץ להימנע ממאסר בפועל אולם השופט, יואל עדן נימק את עונש המאסר הכבד: ״עם כל הקושי שבמשמעות ותוצאת הטלת מאסר בפועל, ולפרק זמן משמעותי, הרי שחומרת המעשה מחייבת ענישה של ממש״
על פי כתב האישום שהוגש נגד הצעיר, אדם אל סייד, ״בתאריך ה-28.4.14 פגע הנאשם בהולך רגל בכביש בינעירוני ולמרות שידע כי פגע במנוח ואף ראה את גופתו מוטלת בתעלה, לא עצר במקום התאונה ולא הזעיק עזרה. הנאשם נמלט מהמקום עם רכבו ובבוקר לאחר התאונה תיקן את הנזקים שנגרמו לרכב עקב הפגיעה״, לשון כתב האישום. 

רק כחודש לאחר התאונה אותר אל סייד על ידי המשטרה ונעצר. הוא לא הועמד לדין על גרימת התאונה כי אם על עבירות של הפקרה אחרי פגיעה ושיבוש מהלכי משפט, זאת במסגרת הסדר טיעון אליו הגיע באמצעות עורך דינו אוהד סלמי. 
שופט בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, יואל עדן, פירט בהחלטתו כי שירות המבחן מצא כי מדובר בצעיר יליד 1994, ״לֹעל מערכת ערכים ותפקוד נורמטיביים במישורי חייו השונים. הנאשם למד ועבד, ובסיוע אביו פתח עסק להסעות בו עבד עד למעצרו״. שירות המבחן המליץ להימנע ממאסר בפועל.
בשלב הטיעונים לעונש טען עו״ד אבי ביטון מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) כי "להפקרת אדם לאחר תאונה מימד חמור, אשר דגל שחור מתנוסס עליו ויש לשקף את סלידת החברה ממעשי הנאשם ולגזור עליו עונש חמור על מנת לשרת ולהגן על האינטרס הציבורי ועל קורבנות פוטנציאליים".
חרף המלצת שירות המבחן, שביקש להתחשב בגילו הצעיר של אל סייד, השופט סבר כי חומרת העבירה, שתוצאתה גרימת מוות, מחייבת ענישה הולמת וקיבל את עמדת התובע בתיק, ״לא מצאתי כי בעניינו של הנאשם יש לחרוג ממתחם העונש ההולם, לא לקולא, לא לחומרה … מובן כי לקביעת ענישה הכוללת מאסר בפועל משמעות קשה ביחס לנאשם, אשר זהו לו מאסרו הראשון, ובגיל כה צעיר. מובן כי בעניינו של הנאשם יש ליתן משקל לשיקולי השיקום, ולהשפעה אשר יכולה ותהיה למאסרו עליו ועל עתידו, בפרט לאור כך שמדובר באדם צעיר ונורמטיבי״, כתב השופט ומיד העמיד מנגד את חומרת העבירה, ״עם כל הקושי שבמשמעות ותוצאת הטלת מאסר בפועל, ולפרק זמן משמעותי, הרי שחומרת המעשה מחייבת ענישה של ממש״
כאמור, השופט עדן גזר על אל סייד עונש של 3.5 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 50,000 שקלים, בנוסף לפיצוי בסך 300,000 ש"ח ששילם למשפחת המנוח במסגרת ״הסכם סולחה״ בינהם. אחרי שישתחרר מהכלא יעמוד אל סייד בפני עונש נוסף של שלילת רישיון הנהיגה לתקופה של שלוש שנים, כאמור, מיום שחרורו.