בפעם השלישית בחודשים האחרונים, בלשי יחידת המשטרה של מרחב לכיש, בפיקודו של סנ"צ יגאל קלימיאן, מנעו ככל הנראה 'פיגוע פלילי', כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. 



שוב היה זה על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה מוכרים באזור הדרום, ושוב הכוונה הייתה ניסיון חיסול בלב שכונת מגורים. הפעם, מדובר בהכנת רכב תופת שאם היה מתפוצץ, היה עלול לסכן את חייהם של לא מעט אזרחים חפים מפשע.



הדבר נמנע בעקבות פעילות מודיעין של השוטרים, שעצרו את החשודים כפסע לפני מימוש כוונותיהם. הרכב נוטרל על ידי יחידת החבלה של המרחב.



היום צפויה הפרקליטות להגיש כנגד השניים כתבי אישום בבית המשפט המחוזי של באר שבע, בעיקר בגין קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון ייצור רכב תופת.



מפקד משטרת מרחב לכיש, נצ"מ אלי כזרי אמר כי "השימוש של ארגוני הפשיעה ברכב תופת מהווה עליית מדרגה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הרכב היה מתפוצץ בלב שכונת מגורים".



עו"ד רועי אטיאס ציין: "מרשי, מר דומראני, אינו חלק מהפרשה הזו, הוא לא תושאל אפילו וכל ניסיון לקשור את שמו לרכב הזה הוא שימוש ציני של משטרת ישראל בתקשורת ליצור כותרות והצלחות מדומיינות. שי בן אמו הבחור שנתפס בקרבת הרכב אותו אני גם מייצג טוען שכלל לא ידע מה מכיל הרכב וממילא היא איני מסוכסך עם איש".