שר התחבורה ישראל כ"ץ שוב מככב ברשתות החברתיות ולא מתבייש להתנגח עם הגולשים. הפעם - בגלל היעדר תחבורה ציבורית בסוף השבוע הקרוב.



גולש בשם עמרי חזות העלה בעמוד הפייסבוק של כץ דף לחיפוש טרמפים בסוף השבוע הקרוב, בו לא תהיה גישה לתחבורה ציבורית במשך 48 שעות: "כידוע, השנה זכינו לסוף שבוע ארוך במיוחד - שביעי של פסח הוא ביום חמישי, ועד שבת בלילה - אין תחבורה ציבורית".



כ"ץ הגיב: "אענה פעם אחת בנושא. תפנה לבוז׳י הרצוג שיתחייב לא לשבת בממשלה שלא תשנה את הסטטוס קוו. מפגן הצביעות שלך ושל חבריך לשמאל, מושכי המשכורות בעמותות 'למען התחבורה הציבורית' הוכח בבחירות האחרונות וקיבל את התשובה ההולמת בקלפי". אך זה לא נגמר כאן.





"מה הקשר לבוז'י הרצוג? הוא בתפקיד כלשהו? הוא שר התחבורה? הוא ראש הממשלה? עמותות שמאל? אתה חושב שרק שמאלנים משתמשים בתחבורה ציבורית?, השיב הגולש חזות והמשיך: "אני מזמין אותך לקחת סיור איתי ברכבת הקלה בירושלים, בקו 480 מירושלים לתל אביב, או בקווים אחרים של דן ושל חברות אחרות ולראות את כל המדינה שם - ימנים, שמאלנים, זקנים, חרדים, צעירים, ילדים ובקיצור כולם".



כ"ץ: "קראתי את הערתך על ראש הממשלה בעמוד ועמדותיך הפוליטיות ברורות. מאחר ואתה מיתמם אבהיר לך בשנית: הסטטוס קוו בקשר לשבת מעוגן בחקיקה שנוהגת מקום המדינה ולהסכמים פוליטיים, ולא קשורה למדיניות אישית של שר תחבורה. אף מפלגה לא התחייבה שלא לשבת בממשלה בלי שישונה הסטטוס קוו. בבחירות הבאות תקים מפלגה ותבקש את אמון הציבור, ובינתיים תפסיק את מפגן הצביעות".





בתוך כך, התגובה של בוזי' הרצוג לא איחרה לבוא: "אין ספק שישראל כץ למד מביבי מסר חשוב- תמיד לזרוק את הבעיה על מישהו אחר ועל הדרך להמשיך לזלזל באזרחים".



גם הרשת לא נשאה אדישה לחילופי הדברים והגיבה בטוויטר: