סערת כ"ץ מסרבת להסתיים: לאחר ששר התחבורה, ישראל כ"ץ, התעמת עם גולש על נושא התחבורה הציבורית בשבת, נראה כי המחאה הולכת לעלות מדרגה ולעבור לביתו של כ"ץ.

כזכור הגולש האשים את כ"ץ בהעדר תחבורה ציבורית, מה שגרם לשר לתקוף בחזרה: "אענה פעם אחת בנושא. תפנה לבוז׳י הרצוג שהתחייב לא לשבת בממשלה שלא תשנה את הסטטוס קוו. מפגן הצביעות שלך ושל חבריך לשמאל, מושכי המשכורות בעמותות 'למען התחבורה הציבורית' הוכח בבחירות האחרונות וקיבל את התשובה ההולמת בקלפי".
העימות לא הסתיים בתגובתו של כ"ץ. בשעות האחרונות הוקם דף חדש תחת השם – 'מקבלים את העוצר אצל ישראל כץ'. בהודעה הרשמית נמסר: "לאחר שדף הפייסבוק של שר התחבורה הפך למקום הכי חם לחיפוש טרמפים בסוף השבוע הקרוב, החלטנו לקבל את העוצר הכפול מול ביתו במושב כפר אחים (ליד אשדוד) - ולדרוש תחבורה ציבורית גם בשבתות וחגים".

עוד נכתבו בהודעה פרטי הגעה למקום: "ניפגש בצומת אחים ביום חמישי בשעה 11:30, משם נצעד ברגל אל ביתו. נחזור לפני כניסת העוצר. 
דרכי הגעה בתחבורה ציבורית: קו 369 מתל אביב ומבאר שבע וקו 437 מירושלים. אנחנו יוצאים מתל אביב, מהתחנה המרכזית, קומה 6 באוטובוס של 10:15. מוזמנים!".