ההאקרים המזוהים עם אנונימוס תקפו לפנות בוקר (שלישי) מספר אתרי אינטרנט ישראלים, במתקפה המסתמנת כמוגבלת בהיקפה. בין האתרים שנפגעו: האתרים הרשמיים של הזמרים שלום חנוך, עברי לידר ושל להקת הדג נחש וכן האתר של ארגון האורולוגים הישראלי.

בכניסה לאתרים שנפרצו מופיעה הודעה מטעם אנונימוס: "אנחנו תמיד נהיה כאן כדי להעניש אותך, בגלל שאנחנו קולו של העם הפלסטיני ולא נשתוק. אנחנו הקול של האנשים שנשכחו, לוחמי החופש בעולם הסייבר".
 
עוד נכתב בהודעה שמשביתה את האתרים: "אם אתה שואל מדוע פרצנו לאתר שלך, הסיבה היא הרצון לשתף את המסר ולהראות לעולם מי אנחנו. אנחנו לא מחפשים תהילה אבל יש לנו מטרה להשיג. אנחנו תומכים בכל קבוצות ההאקרים לוחמות החופש בעולם". המסר נחתם באיום עתידי: "המוסלמים נמצאים בכל מקום ובקרוב ניכנס לפלסטין, זכרו זאת וצפו לבואנו".

ההאקרים טענו כי הצליחו להפיל באופן זמני את האתר הרשמי של כנסת ישראל, אתרי מערכת המשפט הישראלית, אולם דפים אלו המשיכו לפעול כסדרם.

מסר "לאנשי הציונות השוטים"
 
אנונימוס הצהירו כי בכוונתם לפגוע באתרים ישראלים במחאה על מדיניות ישראל כלפי הפלסטינים. במטרה להתמודד עם איומים אלה, השב"כ ומרכז הסייבר לביטחון לאומי, מייעצים לאתרי אינטרנט ישראלים כיצד להגן על עצמם.
המתקפה שהחלה היום הוגדרה על ידי הארגון הבינלאומי כ"שואה אלקטרונית" שתפגע, לטענתם, בשרתים הישראלים, באתרים ממשלתיים, אתרים צבאיים ואתרים של בנקים. כבר בתחילת השבוע דיווח הארגון על הדלפות של פרטי חשבונות פייסבוק ישראליים ומיילים, ואף פרסמו רשימה של 1,000 שמות משתמש וסיסמאות של חשבונות פייסבוק ישראלים. אך אין דרך לאמת באופן וודאי את השמות הללו, יכול להיות שרק חלק מהם נכונים וחלק בדויים.


בסרטון שהפיצו אנונימוס ברשת היו-טיוב, הם פנו לכל אזרחי העולם וביקשו לשלוח מסר "לאנשי הציונות השוטים". בהודעה שמסרו הם הסבירו כי המתקפות הן "עונש על הפשעים שביצעה ישראל לעם הפלסטיני ובטריטוריה הפלסטינית. אתם ממשיכים להפציץ, לחטוף ולפגוע בפלסטינים, כפי שעשיתם במלחמה האחרונה בעזה בשנת 2014. אנחנו לא מוכנים להסתכל מהצד ולא לעשות כלום נגד הפשעים הנוראיים האלה כלפי האנושות. לכן, ב-7 באפריל, כפי שעשינו פעמים רבות, נפגע בשרתים שלכם".



כמו כן, שלחו יוצרי הסרטון מסר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמרו: "בנימין נתניהו הטיפש וכל המנהיגים הציונים - כפי שהבטחנו בתקיפות הקודמות, נמשיך בתקיפות הדיגיטליות עד שלא תעצרו את ההרג והג'נוסייד שעשיתם בעזה. הוכחתם שאתם לא מכבדים את החוק הבין-לאומי ולכן נפגין סולידריות עם העם הפלסטיני ונפגע בישראל. אנחנו לא צפויים ונראה לכם מה המשמעות של שואה אלקטרונית".