בהמשך לגל המחאה נגד שר התחבורה, ישראל כץ, בנוגע לביטול החוק האוסר על תחבורה ציבורית בימי שבת וחג, נפתחה ברשת עצומה הקוראת שלא לאפשר לשרי הממשלה לנהוג ברכביהם בשבתות וחגים, עד אשר יבטול החוק.



"חשוב ביותר לא לאפשר לשרים שמונעים תחבורה ציבורית בשבתות וחגים להשתמש ברכבי שרד על חשבון משלם המיסים", נכתב בעצומה, שצברה עד כה כ-5,600 חתימות. "הגיע הזמן שכל נבחרי הציבור יתנו דוגמה אישית, במיוחד השר כץ שמתנגד נחרצות לתחבורה הציבורית בשבתות וחגים ובכך פוגע בשכבות החלשות ובמיוחד בנוער, חיילים , סטודנטים וקשישים".



ביום חמישי, עשרות מפגינים, רובם פעילים של התנועה "ישראל חופשית", הפגינו בצומת הכניסה לכפר אחים, מקום מגוריו של שר התחבורה, ישראל כ"ץ.



המוחים התקבצו תחת הסיסמה: "מקבלים את העוצר אצל ישראל כ"ץ", בדרישה להפעיל תחבורה ציבורית בשבתות ובחגים. המפגינים, ובהם חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ), נשאו שלטים עליהם נכתב: "דרוש שר תחבורה ציבורית", "אני ליכודניק וגם אני בעד תחבורה ציבורית בשבת", "די לעוצר", "דרוש שר תחבורה ולא משגיח כשרות" וכן "שלח את עמי". 



חברת הכנסת זנדברג שצעדה עם המפגינים אמרה: "המחאה הזאת היא לא עניין של ימין ושמאל וגם לא של דת ומדינה, אלא של צדק חברתי וסביבתי ושל תחבורה ציבורית שמושבתת כחודשיים בשנה ולא מאפשרת לוותר על הרכב הפרטי. המחאה הזאת תמשיך לקרות גם בשבתות ובחגים הבאים עד שהמצב ישתנה".

כזכור השר כ"ץ תקף השבוע את מארגני הקמפיין נגדו וטען כי מדובר בשמאלנים המנהלים נגדו מערכה. בתגובה אמר השר: "בדיוק כמו שעשו במערכת הבחירות. התסכול מתפרץ מכל עבר, כמו קן צרעות שהתעורר". במקביל הודיע כ"ץ כי הוא מחוייב לשמור על הסטטוס קוו הקיים עוד מימי בן גוריון.