ימים שמחים וחגיגיים במיוחד עוברים על תושב הצפון אשר זכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה במהלך חג הפסח, בלא פחות מ-40 מיליון שקלים.



הזוכה, איש מכירות שכיר, הגיע היום (ראשון) לבית מפעל הפיס בכדי לקחת את ההמחאה אשר נרשמה לפקודתו, וסיפר כי אינו ממלא לוטו באופן קבוע. עם זאת סיפר הזוכה המאושר: "בחודשיים האחרונים הייתה לי תחושה שמשהו טוב הולך לקרות לי והתחלתי לשלוח טופס לוטו פעמיים בשבוע. מילאתי לפני חודשיים טופס דאבל לוטו לוטומטי, ואת אותו טופס עם אותם מספרים שלחתי לאורך כל החודשיים".



הזוכה המאושר סיפר כי גילה שהוא הזוכה היחידי ב-40 מיליון שקלים כאשר היה בדרכו לקניות בסופר: "צעקתי 'יש!', התקשרתי לאשתי, בישרתי לה על הזכייה ואז המשכתי בדרכי לקניות". כשבישר לאשתו על הזכייה, היא לא האמינה לו.  "ישבנו יחד ועברנו על הטופס ווידאנו שאלה המספרים הזוכים", סיפר הזוכה. 



"נמשיך בשגרה"



עוד סיפר הזוכה כי רק אדם אחד, מלבד אשתו, יודע על זכייתו ולמרות שהחזיק בטופס יקר ערך, לא חשש להשאירו ללא השגחה: "לא החבאתי את הטופס במשך חמשת הימים מאז הזכייה. הוא  היה מונח בתיק שלי, וגם כשיצאתי מהבית לתפילות החג כהרגלי, השארתי את התיק עם הטופס במבואת הכניסה לבית".



"עכשיו כמובן שאעזור לילדים במימון לימודיהם באוניברסיטה ולשמחתי הם לא יצטרכו לקחת משכנתא כמו שאני לקחתי, ומשלם אותה עד עצם היום הזה. אני לא הולך לעשות שינויים דרמטיים באורח החיים שלי ושל משפחתי, אנחנו נמשיך בשגרה ואכלכל את צעדי בתבונה", אמר הזוכה המאושר שאסף את הפרס והמשיך בדרכו לעבודתו.