גם הפורץ המוכר והמנוסה לא ידע להסביר את נסיבות הרכוש שנתפס ברשותו מטרים ספורים מזירה שבה נפרצה דירה וממנה נגנב רכוש בעל הבית.



למען האמת, בשלב הראשוני הוא עוד הצליח למתוח את שוטרי תחנת רמת גן אולם רגע אחרי שהתעשתו והבינו במי מדובר הורו על מעצרו והובילו אותו לחקירה בתחנה.


היום לפנות בוקר (ראשון) התלונן תושב רמת גן כי ביתו נפרץ וכי אלמוני נראה נמלט מהמקום כשהוא אוחז ברכוש מתוך הדירה. במקביל לדיווח למשטרה דלק בעל הבית אחר עקבותיו של הפורץ הנמלט וזאת עד שהגיעו השוטרים שביצעו את מעצרו.


בשלב הראשוני טען החשוד כי מדובר ברכוש השייך לו, אולם הוא לא ידע להסביר מה עושה הרכוש בשעה כה מוקדמת ברשותו באמצע הרחוב. כשהבין שמדובר בתירוץ עלוב ניסה לשנות את גרסתו וסיפר כי הוא זה שהצליח ללכוד את הפורץ שנמלט ואף נטל ממנו חזרה את הרכוש שגנב בדרכו להשיב את הרכוש לבעלי הדירה.

אלא, שגם הפעם לא ידע החשוד להסביר כיצד נתפס דווקא בכיוון הבריחה מהדירה ולא בכיוון החזרה לדירה באם רצה להשיב את השלל שנגנב. החשוד גם הסתבך בשקריו שעה שבכיסיו נמצא צרור מפתחות הרכב של בעל הדירה ואשר נגנב במסגרת ההתפרצות.

חוקרי המשטרה בדקו את מסמכיו והבינו כי בידיהם נלכד תושב העיר בן 52 המוכר מתחום עבירות הרכוש והוא הובא לבית המשפט שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.