בהמשך לאירוע שהתרחש אתמול בו נפגעה שמשת רכבה של אשת יו"ר המחנה הציוני, מיכל הרצוג, פתחה המשטרה בחקירה ונבדקת האפשרות כי לא מדובר במעשה מכוון.



במהלך הבדיקה בוצעו מספר פעולות וכן נלקח סרטון ממצלמת אבטחה המוצבת באזור האירוע. מצפייה בסרטון עולה האפשרות כי ככל הנראה רכב שעבר בסמוך לבית, פגע בשתי אבנים שהיו פזורות על הכביש. ההערכה היא כי כתוצאה מפגיעת צמיגי הרכב, עפו האבנים ופגעו בשמשת הרכב. לאור הממצאים ממשיכה המשטרה בבדיקת המקרה.



כזכור, אתמול פגעה אבן ברכבה של מיכל הרצוג, רעייתו של יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, בשכונת צהלה שבצפון תל אביב. הרצוג עצמה לא נפגעה, ועזבה את המקום בטרם הגיעו השוטרים. האבן גרמה  לנזק בחלון האחורי של שמשת הרכב. 



חשוב לציין כי הרצוג נהגה ברכב בזמן המקרה, וכי היא אינה מאובטחת, אך ביתם של השניים כן, כיוון שיצחק הרצוג נחשב לאחד מחמשת סמלי הריבונות של המדינה על פי הגדרה. 



יצחק הרצוג עצמו הגיב בעמוד הפייסבוק שלו על הסערה שעורר הפרסום ב"מעריב אונליין", והדגיש כי לו ולאשתו שלום: "בעקבות הדיווחים בכלי התקשורת על אירוע בו נופצה השמשה במכוניתה של מיכל בעת שיצאה מהבית, חשוב לי להבהיר כי הכל בסדר ואנו ממשיכים בשגרת יומנו. המשטרה חוקרת את האירוע ואנו בטוחים כי תמצה את החקירה בהקדם. תודה גדולה לכל השואלים והדואגים ולילה טוב".