בר מצווה ייחודית ומרגשת נרשמה אמש (חמישי) בבית החולים "שיבא" בתל שומר כאשר עשרות אנשים חגגו עם אסף בן ה-13 שהגיע לגיל מצוות.

אבל זאת לא הייתה בר מצווה רגילה. אסף, תושב רמת גולן, התחשמל כמה שעות לפני כן כאשר טיפס על עמוד חשמל, נפצע קשה בידיו והובהל לבית החולים בתל השומר על ידי מסוק. אירוע הבר מצווה שלו היה אמור להתקיים באותו היום ובמקום חגיגה עם בני המשפחה, נאלצו אסף ומשפחתו להיות בטיפולים בבית החולים. הרופאים לא יכלו להציל את כפות ידיו ונאלצו לקטוע אותן. 
הסיפור המצער הגיע לאוזניו של חיים קליגר, מנכ"ל המגזין "זמן", שייסד קבוצת וואטסאפ בשם "חסד בישראל" לזכרו של גיסו ישראל ז"ל. בקבוצה הנ"ל נמצאים כ-80-70 אנשים שמעורבים בעזרה לנזקקים, ילדים במצוקה ועוד. הסיפור הגיע לקבוצה ומאותו הרגע החל השעון לתקתק לאחור ואנשי הקבוצה התחילו לארגן לאסף את אירוע בר המצווה מאפס.

חברי קבוצת הוואטסאפ "חסד בישראל" ארגנו את האירוע מהפרטים הקטנים לגדולים בצורה מופתית וארגנו אוכל, צלמים, מתנות, זמרים, אמבולנס שיעביר את הנער לאולם ואפילו את הראשל"צ הרב יצחק יוסף ואת הרב הראשי דוד לאו בכדי שיכבדו בנוכחתם את טקס הבר מצווה.

חתן בר המצווה, שכמה שעות לפני כן, יצא מחדר הניתוחים היה נרגש במיוחד כשראה את הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, שביטל תוכניות אחרות של יום העצמאות והגיע במיוחד בשביל לשמח את הנער הצעיר. 

משפחתו המורחבת של אסף הגיעה מרמת הגולן היישר לאולם המאולתר בבית החולים ושם חיכו להם שולחנות מסודרים להם ושאר האורחים. המשפחה לא יכלו להישאר אדישים והיו בהלם מההרתמות של אנשים אשר זרים להם.

אחד ממארגני האירוע, חיים קליגר, סיפר ל"מעריב אונליין" על ארגון הבר מצווה: "בשעה 14:43, עלתה הודעה לקבוצה שיש ילד שפצוע קשה שצריך לחגוג לו בר מצווה ושנקטעו לו שתי כפות הידיים. פתחנו קבוצה נוספת בוואטסאפ וצירפתי כ-12 אנשים וחילקנו את העבודה בינינו. בשעה 19:00 היינו כולם בתל השומר כשבר המצווה הייתה ערוכה מקטן ועד גדולף מסעודה, תזמורת, רקדנים, צלם, מזכרות ומתנות לחתן השמחה. הילד נכנס לאירוע עם כאבים מייסרים אך עם חיוך גדול, היה אירוע מטורף ומרגש. או שרקדת או שבכית".