החיילת דורון גנון בת ה-19 שנפצעה לפני כחודש במועדון "הפורום" בבאר שבע, יצאה לראשונה הערב (ראשון) מהחדר בו היא מאושפזת בבית החולים "שיבא" תל השומר, על מנת לחגוג את השיפור הניכר במצבה ואת העובדה כי היא החלה לנשום כעת בכוחות עצמה.



במסגרת החגיגות, הופיעו גם הזמרים מאור אדרי ופאר טסי, ששר לה את "הנה מה טוב ומה נעים" ואמר לחיילת הפצועה: "שמעתי על הסיפור שלך ולא חשבתי פעמיים, אני מאחל לך רפואה שלמה".



בתמונה נראית דורון כשהיא ערנית ומגיבה לסביבתה כשלצידה אחיה שי (שנפצע בצוק איתן) ומתנדבות השיקום בשיבא - אניק גרטלר ושרה זלצרמן.

גנון, חיילת מקריית גת, נפצעה כאמור במועדון הפורום בבאר שבע לאחר שבליין נפל על גבה מקומה מעליה, לאחר שהמקום עליו עמד קרס. חמישה ימים לאחר פציעתה, החליטו במשטרה לסגור את המועדון למשך חודש שלם.

על פי עדי ראייה, גנון ישבה באותה עת על ספסל בקומה הראשונה, כאשר נחבלה בראשה. לאחר מכן היא עברה ניתוח קשה שארך כתשע שעות. מתן גנון, אחיה בן ה-24 של החיילת, אמר אז ל"מעריב": "כרגע היא מונשמת. מצבה מוגדר קשה. שברה מספר חוליות בגב. עדיין לא מזיזה שום איבר בגוף".
 
האח הוסיף וסיפר: "היא יצאה עם שלוש חברות ילדות למועדון הפורום בבאר שבע. בזמן שהן ישבו, או שהייתה קטטה או שמישהו מעד מהטריבונה או מהקומה השניה, נפל על הגב שלה והיא איבדה הכרה במקום. מיד לאחר מכן חזרה אליה ההכרה. בזמן הזה קראו לעזרה ולא היה טיפול מיידי כמו שצריך. לקח 15 דקות עד שהגיע אמבולנס, שפינה אותה למיון סורוקה בבאר שבע. ביצעו לה בדיקות MRI ו-CT והתברר לרופאים שהמצב חמור".

במשך מספר ימים אספו השוטרים חומר ראיות שהצביע על התנהלות רשלנית לכאורה של בעלי המועדון והם נעצרו בחשד לחבלה ברשלנות, ניהול עסק ללא רישיון, הפרת תנאי רישיון ושיבוש הליכי חקירה. לאחר מכן הם שוחררו לביתם בתנאים מגבילים.