נמשכת השבת המשפחות הישראליות שנתקעו בנפאל לישראל. מטוס של מד"א שב לארץ לאחר שהביא משלחת סיוע לקטמנדו, כשעל סיפונו משפחות עם תינוקות פונדראות שנולדו במדינה מוכת האסון.
 
אלון מיכאלי מוליאן, אב למאיה בת עשרה ימים ושירה בת שנתיים, סיפר: ״מאיה מרגישה מצוין אחרי חוויה מאוד לא פשוטה. עברו עלינו 48 שעות של פחד מצמית, והיא הייתה מקור הכח שלנו".
לדבריו, להגיע ארצה זו תחושה מדהימה. "אנחנו עדיין צריכים לעכל את כל מה שכבר עלינו. אנחנו מלאי הוקרת תודה לישראל שהחזירה אותנו".

בן זוגו אמיר: ״אנחנו מאוד מתרגשים, זה היה פשוט סיוט נוראי שאני לא מאחל לאף אחד לעבור. האדמה רעדה כל הזמן. אבל העיקר שהצלחנו לעבור את זה ואנחנו כאן, זה מה שחשוב עכשיו".
שר הפנים, גלעד ארדן, הגיע לשדה דב ואמר: "מרגע שהתבררו ממדי האסון בשבת בבוקר עמדתי בקשר ישיר יחד עם אנשי משרד הפנים עם חלק מהמשפחות ונציגיהן בארץ. כל אזרח יכול להיות גאה היום במדינה, שמתגייסת לחלץ את האזרחים שלה, לא משנה איך הם נקלעו למצב שנקלעו". 
ארדן התייחס לסוגיית האמהות הפונדקאיות שנמצאות בנפאל לקראת לידה ולא ברור אם יהיו להן את התנאין הנאותים ללידה: "הנחיתי להביא אותן ארצה. עדיין מתקיימים דיונים משפטיים אצל פרקליט המדינה ומשרד החוץ בוחן במקביל את העניין מול ממשלת הודו. אני מקווה שעד הערב נוכל לקבל את ההחלטה ולהתחיל להביא גם את הפונדקאיות ארצה״.

 בתוך כך, חברת הביטוח "הראל", הודיעה כי צוות החילוץ שלה חילץ הבוקר 4 מטיילים ישראלים שהיו תקועים בשטח בגובה רב באזור האוורסט, מאז רעידת האדמה - לעיירה לוקלה הסמוכה.

הפינוי בוצע באמצעות מסוק אותו הצליחה הראל להעלות לאוויר, ואשר איתר את 4 המטיילים אשר יצרו קשר באמצעות משואה לוויינית. מצבם הרפואי טוב.