אתמול סערה הרשת בעקבות פוסט שהעלתה מעיין פופלבסקי בפייסבוק. פופלבסקי, מנהלת העמוד 'סוף לטרור הפמיניסטי' תקפה את מאי פטאל, החיילת שהתלוננה שהוטרדה מינית ע"י מפקדה, וטענה שאישה שמעלה תמונות שלה בבגד ים לרשת ומחצינה את הנשיות שלה לא צריכה להאשים את הגבר בהטרדה.



שי ודרור הפתיעו את פופלבסקי ובדקו איתה האם הטענות שלה נובעות בסך הכל מקנאה נשית.



פופלבסקי, שהודתה שחיכתה לשיחה משי ודרור, הסבירה מדוע לדעתה מאי פטאל צריכה להאשים את עצמה בכך שהוטרדה: "אם הפתיחות שלה כל כך גדולה מוטב שהיא תסתכל על עצמה. שימו לב לתמונות שלה ותיראו שמדובר בבן אדם מאוד פתוח ומאוד מודע לנשיות ולמיניות שלו, ראוי שככה היא תסתכל על העולם אם מישהו העיר לה הערה סקסיסטית". 


 

צמד השדרנים ניסה להסביר למעיין שמדובר בהאשמות חמורות יותר מ"הערה סקסיסטית" והיא התבלבלה: "אני לא יודעת מה היא אומרת, אני יודעת מה אני ראיתי". "ומה הבעיה בבחורה בבגד ים?" שאלו שי ודרור, " את אומרת שהתמונות מזמינות שיטרידו אותה?".

"התמונות מסבירות על אדם מאוד פתוח ומודע", השיבה, "כשאני אומרת 'פתוחה ומשוחררת' זה לא רק נוגע לזה שהיא מצטלמת עם בגד ים, זו בחורה שרואים לה את המפשעות וזה מכוון בהגדרות בפייסבוק ל'ציבורי' כדי שכולם יוכלו לראות. אני רואה לה את המפשעות בתמונות שלה ואני לא אמורה לראות את זה אם אני לא חברה שלה".

"יש טענה שאת מקנאה בה כי היא חתיכה", התגרו שי ודרור בפופלבסקי והיא השיבה: "בעיניי הבחורה הזאת אוהבת תשומת לב למראה שלה".

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי