ביהמ"ש המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) גזר על טליה שוקרון חמש שנות מאסר בפועל, 12 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי בסך של 30 אלף ש"ח למי שהייתה הרופאה הפסיכיאטרית שלה. 
שוקרון הורשעה בחבלה בכוונה מחמירה, באיומים ובהחזקת סכין, לאחר שתקפה את הרופאה הפסיכיאטרית שטיפלה בה במרפאות החוץ של בית החולים איכילוב. 
במהלך השנתיים האחרונות טופלה שוקרון על ידי הרופאה הפסיכיאטרית שהותקפה כאשר ביקשה המטופלת לעבור לטיפולו של רופא אחר. כאשר נדחתה בקשתה החליטה שוקרון לפגוע ברופאה שטיפלה בע דל לאותה נקודה. 

על פי גזר הדין בדצמבר 2013 חבשה הנאשמת פאה וכובע והצטיידה בארבעה סכינים בגדלים שונים. עם הגעתה לחדרה של הרופאה בבית החולים, התפרצה הנאשמת לחדר עם סכין בידיה, התנפלה על המתלוננת, משכה בשערותיה והפילה אותה על הרצפה. 
 
"לא מעשה תקיפה ספונטני"
 
במהלך התקיפה דקרה שוקרון את הפסיכיאטרית תוך איומים: "אני אהרוג אותך בכל מקרה". במקביל ניסתה הרופאה להתגונן ולצעוק לעזרה. בעקבות זעקותיה הגיעו למקום שני רופאים ומאבטח של בית החולים. השלושה הרחיקו את הנאשמת מהמקום ונטלו את הסכין מידה. כתוצאה מהדקירות נגרמו למתלוננת חתכים בפניה ובידיה וחבלות על גופה.
בית המשפט קבע כי "רופאים אינם אמורים להיחשף לאלימות מצד מטופליהם, בעת שהם מבקשים למלא תפקידם כרופאים בשירות הציבורי". 
בהחלטתו קבע בית המשפט כי "מעשי הנאשמת התאפיינו בתכנון מדוקדק משך ימים, ואינו מעשה תקיפה ספונטני. אשר לכוונה המחמירה של הנאשמת, אין ספק כי לולא רוסנה הנאשמת בכוח בידי אנשי הצוות הרפואי, אזי הנזקים לגופה של המתלוננת היו קשים וחמורים יותר".