חוזרים הביתה: מטוס המשלחת הישראלית יצא לקטמנדו על מנת להשיב את התינוקות והוריהם מאזור האסון בנפאל, המריא לפנות בוקר (חמישי, 05:35 שעון ישראל) משדה התעופה בקטמנדו בחזרה לישראל ביחד עם ארבעת התינוקות והוריהם.

פאראמדיק מד"א אסף חן הנמצא בנפאל , דאג להעברתם הבטוחה של התינוקות ביחד עם אמבולנסים מקומיים לשדה התעופה שם הם חברו למשלחת מד"א. חברי המשלחת בדקו את מצבם של התינוקות והעלו אותם ביחד עם הוריהם למטוס הנמצא ברגעים אלו בדרכו לישראל וצפוי לנחות בשעות הערב בנמל התעופה בן גוריון. 


מכינים את הפגים לטיסה לישראל. צילום: דוברות מד"א 
פאראמדיק מד"א אסי דבילנסקי שהגיע בטיסה הלילה ונשאר בנפאל על מנת להעניק סיוע למקומיים כחלק מהפעילות ההומניטראית של מד"א סיפר: "נחתנו בנמל התעופה בקטמנדו באזור השעה 3:30 בלילה והתחלנו בהכנות מידיות להעלאת התינוקות והוריהם לטיסה, הכנות שכללו בין היתר את הסבתו לפגייה אווירית על מנת לאפשר את העברתם הבטוחה של התינוקות ארצה".  

 דבילנסקי סיפר כי "המפגש עם ההורים עצמו בשדה  היה מרגש במיוחד והם ציפו כבר לחזור בבטחה לישראל. המטוס המריא חזרה לישראל כאשר כל התינוקות במצב טוב. אני שמח שהצלחנו לעזור לישראלים במצוקה ומקווה לעזור ככל הניתן גם לאוכלוסיה המקומית".