לאחר שנים בהן הנושא היה במחלוקת ו"קרע" את המגזר החרדי מבפנים, , כנס חדש יביא לראשונה נתונים חדשים ומפתיעים על היקף האינטרנט במגזר החרדי.  הכנס, "וועידת הדיגיטל החרדי" ייערך  הערב (חמישי) בקמפוס TLV של גוגל בתל אביב. 

משרד האינטראקיב החרדי מקס-דיגיטל, בשיתוף חברות הענק גוגל, סימילרווב ואאוטבריין עומדים לתת במה משותפת ונתונים עדכניים על היקף השימוש בפלטפורמות האון-ליין של המגזר החרדי. וועידת הדיגיטל שתתקיים הערב תחת הכותרת "ליל שישי (חמישי בערב) על טשולנט ודיגיטל" תכנס לראשונה את כלל משרדי הפרסום החרדיים, מנהלי האתרים החרדיים ומנהלי שיווק מחברות המתעניינות בשיווק למגזר החרדי.
 מיכה שולם, מנכ"ל משותף במקס דיגיטל המארגנת ומפיקה את הוועידה סיפר: "קצת באיחור, אך בהיקפים הולכים וגדלים,ענף הדיגיטל צומח בקצב אדיר במגזר החרדי ובשנה האחרונה החל להוות חלק אינטרגרלי בפלטפורמות הפרסום העומדות לרשות חברות מסחריות. לא רק באנרים באתרי תוכן, דפי פייסבוק, רימרקטינג, טירגוט, יוטיוב ושלל הכלים והאפשרויות, כפי שרק הדיגיטל יודע להציע".

שולם אף סיפר על התגובות הרבות שקיבל על קמפיינים שהעלה במגזר: "קמפיינים שהעלנו בחודשים האחרונים הביאו תוצאות מצויינות ללקוחות ויצרו שיח ותהודה שהביאו לארגון הוועידה הזו שתנגיש את הכלים העדכניים למשרדי הפרסום המסורתיים במגזר החרדי ולמנהלי אתרי התוכן החרדיים. זו מומחיות חדשה, שימוש בכלים חדשניים תוך שמירה אדוקה במוסכמות הפנימיות של הזרמים הפנימיים של המגזר החרדי, שעם כל הפתיחות והשימוש בדיגיטל, עדיין משתמש בדיגיטל "כשר" או כזה המנוהל על ידי חרדים".