פשרה מקורית: בימים אלו נחתם הסכם גירושים יוצא דופן בין שני בני זוג, תושבי הצפון, במסגרתו ימשיכו השניים להתגורר בביתם המשותף אולם הבעל יגור בקומה הראשונה ואילו האישה תתגורר בקומה השנייה. 

המטבח יהיה משותף לשני בני הזוג וכל אחד ישתמש בו בשעות שונות. קרב הגירושים המייגע של בני הזוג, שהיו נשואים למעלה מ-30 שנה, הגיע בימים אלה לסיומו הודות להתערבותם של ילדיהם, ששכרו את שירותיו של עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה. 
הפרקליט ניסח עבורם את הפשרה, כמו גם את לוח הזמנים החודשי "לשימוש במטבח ובסלון המשותפים", שייקבע רק בתיאום בין ילדיהם הבגירים של בני הזוג, "כדי למנוע חיכוך בין השניים". ילדי בני הזוג סיפרו כי הגו את הרעיון המקורי לאחר שמאסו במערכת היחסים העכורה שמנהלים הוריהם, שאינם מחליפים ביניהם מילה בעשר השנים האחרונות.

השניים ניהלו מאבק משפטי ארוך על ביתם המשותף, שניהם מתבצרים בעמדתם ומסרבים בכל תוקף לעזוב את הבית הדו־מפלסי. בהסכם הגירושין נכתב כי הכניסה לבית תהיה משותפת, אולם הכניסה לחדריהם של בני הזוג תיעשה באמצעות קוד סודי. עו"ד אופיר אמר אתמול כי "בימים הקרובים נגיש את הסכם הגירושים למתן תוקף של פסק דין ואז יוכלו בני הזוג להתגרש - כפי שהם רוצים".