יו"ר נעמ"ת, גליה וולוך, פנתה היום (רביעי) במכתב לשר התקשורת, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתלונה על אתר האינטרנט למגזר החרדי "בחדרי חרדים", שבחר לפרסם את התמונה המסורתית של הממשלה החדשה במשכן הנשיא כשפניהן של שלוש השרות החדשות – איילת שקד, מירי רגב וגילה גמליאל – מטושטשות.



במכתבה לנתניהו זועמת וולוך על מה שהיא מכנה "הדרת שרות בממשלת ישראל מהמרחב הציבורי". במכתבה היא התייחסה לצילום התמונה וכתבה: "בין שלוש השרות שהושבעו בשבוע שעבר נמצאת גם השרה לשוויון מגדרי ואזרחי (גילה גמליאל – י.ב), ממינויה עולה כי בכוונת ממשלתך לפעול למיגור התופעה של הדרת נשים. והנה, עוד לא יבשה הדיו על התמונה החגיגית של חברי הממשלה ה-34 והתמונה פורסמה בפורטל החרדי 'בחדרי חדרים' כאשר פניהן של כל השרות המכהנות בממשלה מטושטשות, משל היו פושעות או אף חמור מכך, שיש להסתיר את פניהן".



וולוך הוסיפה ואמרה כי מדובר בפגיעה חמורה במוסד ממשלת ישראל ובמוסד הנשיאות ובפגיעה חמורה בנשים באשר הן: "תמונה אשר הוציאה לשכת הפרסום הממשלתית, יש להבטיח כי תפורסם בדיוק בצורה שהוצאה, מבלי לשנותה וללא ביזוי המצולמים בה, קל וחומר כאשר מדובר בשרות הממשלה. אנו פונות אליך כי תפעל הן בתפקידך כראש ממשלת ישראל והן בתפקידך כשר התקשורת להבטיח כי אתר המגדיר עצמו כפורטל הגדול ביותר של המגזר החרדי, לא יוכל לפעול באופן הפוגע, מדיר ומבזה שרות ונשים בכלל במדינת ישראל".



מאתר "בחדרי חדרים" נמסר: "חדרי חרדים הוא האתר החרדי הגדול בעולם - בדגש על חרדי. משכך, הוא אינו מפרסם תמונות נשים בעמוד הבית שלו, בניגוד לאתרים אחרים המתיימרים להיות חרדיים.  העיתונות החרדית מעולם לא הכניסה ולעולם לא תכניס תמונות נשים. זכות היסוד של חופש הביטוי לא נעצרת בכניסה לבני ברק".



מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.