תאונת הדרכים הקשה שאירעה הבוקר (חמישי) בצומת להבים שבדרום גבתה את חייהם של שלושה בני אדם בשנות ה-30 לחייהם. כפי שניתן לראות בסרטון, מצלמות האבטחה חושפות את רגע התנגשות הקשה בין הרכבים והאוטובוס.



תאונת הדרכים בצומת להבים

התאונה גבתה את חייהם של פארס עסיווי (33), תושב לקייה, עודה סלימאן מישרי זגארנה (37) ואסמעיל ג׳דוע מישרי זגארנה (35) מהכפר הפלסטיני רמאדין שבדרום הר חברון. כמו כן, נפצעו במהלך התאונה שני בני אדם, במצב קשה ובמצב קל והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים



התאונה אירעה, כאמור, לאחר שכלי הרכב והאוטובוס התנגשו זה בזה. שוטרים שהגיעו למקום בודקים את נסיבות התאונה. פראמדיק מד"א עומר אלמכאווי וחובש בכיר במד"א יוסי אבוהרון סיפרו: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום ראינו תאונה חזיתיתי צדדית בין אוטובוס וג'יפ פרטי שצידו הימני מעוך לחלוטין. בתוך הגיפ נלכדו ארבעת הנוסעים, גברים בשנות השלושים לחייהם. הנהג היה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית ושלושת הנוסעים היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלו מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר".



הם הוסיפו על תהליך הפינוי של הפצועים וההורגים: "לאחר חילוץ ממושך נאלצנו לקבוע את מותם של שלושת הנוסעים. הענקנו טיפול רפואי לנהג הרכב, גבר כבן 40 ופינינו אותו לבית חולים כשהוא בהכרה ומצבו קשה ויציב עם פגיעה רב מערכתית. נהג רכב פרטי כבן 70, שנקלע לתאונה והתנגש בתמרור היה בהכרה מלאה והתהלך במקום כשמצבו קל עד בינוני, לאחר טיפול במקום פינינו אותו לבית חולים".