בלהבים וברהט הביעו היום (חמישי) תרעומת על אי הסדרת צומת להבים, הנחשב לאחד העמוסים ביותר במדינה. זאת לאחר שבמהלך הבוקר נגבה מחיר דמים יקר מאוד בתאונת הדרכים שאירעה במקום, בה נהרגו שלושה בני אדם.



"הדרישה שלנו היא להקים מחלף בצומת", אמר ל"מעריב-אונליין" ממלא מקום ראש מועצת להבים, אלון בנדט. ראש המועצה עצמו עבר תאונה קשה בצומת זה ביום ראשון.



בנדט התייחס לתאונה של ראש המועצה: "לצערי התאונה היום היא המשך של התאונה ביום ראשון, אשר במהלכה נפצע קשה ראש המועצה, אלי לוי, וכעת הוא מאושפז בבית החולים סורוקה לאחר סדרת ניתוחים ברגליו. זה נמשך לצערנו הרב בשלושה הרוגים ובפצועים, ועובר לתאונות דרכים שקורות מעת לעת על הצומת. יכול להיות שמבחינת משרד התחבורה מדובר בסטטיסטיקה, אך מבחינתנו מדובר בחיי אדם".



בנדט הוסיף כי "ראש המועצה פנה, התריע והזהיר מפני הצומת הזה ודרש ממשרד התחבורה לתת מענה. אנחנו חושבים שבצומת צריך להיות מחלף, שיעשה הפרדת תנועה שתבטיח את שלומם של העוברים בו. אנחנו רואים בתימהון רב את העובדה שצומת בית קמה עובר הסדרה בשילוב עם כביש 6, בצומת דבירה מוקם מחלף, בצומת שוקת מוקם מחלף, בצומת דימונה קיים מחלף ובצומת נאות חובב קיים מחלף. המשותף לכל המקומות האלה, שהתנועה עוברת בסופו של דבר בצומת להבים, שנחשב לעמוסים ביותר במדינת ישראל".



בתאונת הדרכים הקשה שאירעה בצומת להבים שבדרום נהרגו פארס עסיווי (33), תושב לקייה בנגב, עודה סלימאן מישרי זגארנה (37) ואסמעיל ג׳דוע מישרי זגארנה (35) מהכפר הפלסטיני רמאדין שבדרום הר חברון. כמו כן, נפצעו במהלך התאונה שני בני אדם: נהג הג'יפ נפצע באורח קשה ונהג אחר שהתנגש בתמרור, נפצע באורח בינוני. שניהם פונו לבית החולים "סורוקה" באמבולנסים של מד"א-נגב, לקבלת טיפול רפואי.



כפי שניתן לראות בסרטון של מצלמות האבטחה - במהלך התאונה הג'יפ והאוטובוס התנגשו זה בזה. התאונה אירעה לאחר שהג'יפ שנסע מכיוון רהט לכיוון להבים התנגש, בתוך הצומת באוטובוס שנסע מבאר שבע צפונה.