תלמיד בכיתה ד' תקף את מנהלת בית הספר בשרון בו הוא לומד. במכתב שכתבה להורים, סיפרה המנהלת כי הילד בעט בבטנה. עוד כתבה כי הוא "קילל אותי קללות נמרצות, יצא אל חצר בית הספר - הרים אבן גדולה ואלמלא התערבות מורות, הייתי צפויה להיפגע מאבן זו".



כמו כן, טוענת המנהלת במכתבה, התלמיד זרק את מרכזיית הטלפונים לעבר המזכירה שבנס לא נפגעה והשתולל ללא מעצורים. "לא ייתכן שעובד ציבור ימצא עצמו מאוים פיזית על ידי תלמיד".



הורי התלמידים בכיתתו התריעו בעבר בפני המנהלת על חששם מאלימות שתופנה מהילד לחבריו לכיתה. הנושא הועבר למשרד החינוך, אך הנושא לא טופל בצורה הראוייה ומכאן התוצאה העגומה.



ההורים בבית הספר דורשים ביטחון מלא לילדיהם ודורשים ממשרד החינוך והעירייה לתת פתרונות שגם ייטיבו עם הילד וגם עם שאר הילדים. "לא נסכים לכל אלימות בחלל בית הספר, מדובר פה בחציית קו אדום", מסר אייל באום, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר.



יו"ר הסתדרות המורים בשרון, לאה סאני, אמרה ל"מעריב אונליין כי מחר (חמישי) יושבתו הלימודים בבית הספר לשעה, מלבד החינוך המיוחד שילמד כרגיל. "לא השבתנו את כל העיר מתוך רצון לא לפגוע בהורים". המורים מגיעים כרגיל לבית הספר, כי הם לא אמורים לשלם בשכרם. מעניין מה היה קורה אם מורה היה מתנהג כך לגבי תלמיד".



דובר הרשות המקומית בה נמצא בית הספר אמר: "אנו מגנים ומוקיעים כל גילוי של אלימות מילולית ופיסית, שאין לה מקום בתוך בת הספר ומחוצה לו, ונמשיך לחנך את תלמידינו לסובלנות ולדרך ארץ. צוות בית הספר טיפל באירוע החמור ללא דופי, ועל פי כל הכללים וההנחיות של משרד החינוך".



לדבריו, המערכת העירונית ביישוב פועלת, לילות כימים, ולאורך כל השנה במניעה ובמיגור תופעות פסולות אלו וזאת במסגרת שורה ארוכה של פעולות ויוזמות חינוכיות למניעת אלימות בבתי-הספר. "האירוע המדובר הוא יוצא דופן וחריג ביותר בחיי בית הספר ובמערכת החינוך העירונית ואין להציגו כחלק ממגמה שאינה קימת. הנהלת העירייה וצוות בית-הספר יעשו את כל מה שצריך, בכדי שמקרה זה לא יישנה בעתיד".



ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך רואה את המקרה בחומרה רבה וינקוט באפס סבלנות בנוגע למעורבים באירועי אלימות כלפי עובדי הוראה ובכלל.


מנהלת מחוז תל אביב, גב' חיה שיטאי, שוחחה היום עם המנהלת ותתן לה את המענה המקצועי והרגשי הנדרש בעקבות האירוע החמור. כמו כן, גב' שיטאי הנחתה את גורמי המקצוע במחוז לגבש מענה חינוכי לכלל המעורבים במקרה ולקיים שיחות הסברה עם תלמידי בית הספר באשר להשלכות ההרסניות של התנהגות אלימה".