טס כל הדרך למחלף: נהג בן 37, תושב תל אביב, נתפס כשהוא נוסע עם רעייתו בכביש 6  לפני מחלף קאסם, במהירות של 173 קמ"ש. 
שוטרי זרוע מרכז של אגף התנועה הופתעו לשמוע כי הסיבה שנסע מעל המהירות המותרת היא ש"לא רצה לפספס את המחלף". הנהג זומן לדין ורישיונו נפסל.
במהלך סוף השבוע מיקדה המשטרה את פעילות האכיפה בעבירות מסכנות חיים, ביניהן: שכרות, מהירות חריגה ונהיגה בפסילה.

בשעות הבוקר אותר נהג חדש כבן 19 תושב נתניה, כשהוא נוהג עם חברו במהירות של 150 קמ"ש,  בכביש 2 בגשר ספיר. השוטרים ביצעו לנהג בדיקת שכרות ממנה עלה כי הוא שיכור ברמה של 480 מיקרוגרם.
בנוסף, הרכב הרשום בבעלות אביו, נמצא ללא טסט ועם ליקויים בטיחותיים הדורשים את הורדתו מהכביש. לדברי השוטרים, הנהג הצעיר היה נסער ולחוץ וביקש מהם שלא ליידע את הוריו על  עיכובו כי הם "לוקים בנפשם". 
השוטרים החליטו לסייע לצעיר והסיעו אותו לבית הוריו, שם הופרכה טענתו לגבי מצבם הנפשי. ההורים הודו לשוטרים שהשיבו את בנם בבטחה. רישיונו של הצעיר נפסל ורכבו של האב הורד מהכביש.
שוטרי זרוע ירושלים עיכבו נהגת כבת 40 תושבת אשקלון בכביש 1 לפני ירושלים, בדרכה לבילוי בעיר. הנהגת מסרה לשוטרים פרטי זיהוי שגויים ולאחר בדיקה מעמיקה הגיעו לזהותה. 
 
מהבדיקה עלה כי הנהגת פסולה לנהיגה למשך חצי שנה בשל מעורבותה בתאונת דרכים. בשל כך נעצרה הנהגת, נחקרה ולאחר מכן שוחררה בערבות למעצר בית בן חמישה ימים, במהלכם יוגש כנגדה כתב אישום.