אמו של הילד מבית הספר היסודי בשרון, שהושבת בשבוע שעבר על ידי הסתדרות המורים בגלל טענות של המנהלת כי הותקפה באלימות על ידי תלמיד כיתה ד', טוענת כי המנהלת היא שנהגה באלימות כלפי בנה.



״בני השתמש בטלפון בחדר המזכירות ללא רשותה של המנהלת והיא התנפלה עליו בצעקות״, טוענת האם, ״היא הטיחה אותו בקיר, וזאת בשעה שאני נמצאת בצד השני של הקו ושומעת את כל ההתרחשות״.



האם טוענת עוד כי המנהלת גררה את בנה במסדרון דרך החצר ועד לשער בית הספר, וגירשה אותו. ״כשהבינה המנהלת שאני בדרכי לתחנת המשטרה כדי להגיש נגדה תלונה, היא הפיצה מכתב שקרי בתפוצת בית הספר ובגיבוי מנהלת המחוז הכריזה על שביתה בת שעה״.



האם אכן הלכה לתחנת המשטרה הקרובה לביתה והגישה תלונה בגין תקיפת חסר ישע.



כזכור, בסוף השבוע הושבת בית הספר לשעה לאחר שהמנהלת טענה כי הילד קילל אותה, בעט בבטנה ויידה לעברה חפצים. עוד טענה כי הוא ניסה להשליך לעברה אבן גדולה, אבל מורות שהיו במקום הצליחו למנוע זאת ממנו, וכן שזרק את הטלפון אל המזכירה, שלא נפגעה. את כל הטענות הללו ציינה המנהלת במכתב שהפיצה להורים בבית הספר.



במכתב ששלחה יעל טישלר, עורכת דינה של האם, אל מנכ״לית משרד החינוך מיכל כהן, עם העתק לשר החינוך נפתלי בנט, אשר הגיע לידי ״מעריב־השבוע״, דורשת האם להשעות את מנהלת בית הספר בגין עבירת אלימות ופרסום לשון הרע על בנה. עוד נטען במכתב כי המנהלת הפיצה ברבים כי הילד הוא הצד התוקף באמצעות מייל ששלחה לכל ההורים.



״האם הגיעה אלי לפני כחודשיים וסיפרה על יחס לא טוב כלפי בנה״, סיפרה עורכת הדין, "היא שקלה להגיש תלונה לממונה על המשמעת במשרד החינוך, אולם חשבה שתוכל לסיים את השנה ברוגע. אבל לאחר האירוע בשבוע האחרון, לא היה מנוס מהגשת תלונה במשטרה".



היא טוענת עוד כי לכל אורך השנה השתדלה המנהלת להביא את הילד למצבי קיצון, וייחסה לו בפומבי מעשים שלא עשה.