המצלמות שהתקינה אם לתאומים בביתה איששו אצלה את הרגש שפעל עוד קודם לכן ולפיו המטפלת ששכרה לעזרה בגידול התאומים, פעוטות בני חמישה חודשים, התעללה בהם קשות, הכתה אותם ואף נהגה כלפיהם באלימות מילולית מחרידה.


הפרשה המזעזעת נחקרה בימים האחרונים בתחנת המשטרה בגבעתיים, שם הגישה ביום שישי האחרון תלונה כנגד המטפלת תושבת המרכז בשנות ה-50  לחייה. מעצרה של המטפלת הוארך עד היום (שני) אז הועבר החומר לפרקליטות בדרך להגשת כתב אישום נגד המטפלת.

בשישי האחרון כאמור הגיעה האם המזועזעת לתחנת המשטרה ושטחה בפני קצין החקירות של התחנה סיפור מחריד. לטענתה, לפני כחודש החליטה לחפש מטפלת כדי שתסייע בה בגידול התאומים. עוד היא ציינה כי לאחר חיפוש באינטרנט יצרה קשר עם תושבת המרכז והחליטה להסתמך על המודעה שפרסמה על מנת להעסיקה. מספר שבועות לאחר מכן חשה האם לדבריה כי הקשר בין ילדיה למטפלת אינו כשורה וכי אלו מגלים כלפי רגשות פחד וחרדה.


האם, שהחליטה לבחון בעצמה את הנסיבות, התקינה מצלמות בביתה ובסוף השבוע שעבר לאחר צפייה במצלמות ליבה התייסר שכן חששותיה הכבדים אוששו על ידי תיעוד המצלמות.
 
בסרטון שמסרה למשטרה עולה כי המטפלת במשך התקופה שבה היא מועסקת על ידה נהגה לטלטל את הילדים, להניפם ביד אחת ולהטיח אותם לעבר הכסא. גם כשניסו להתקרב אליה הדפה אותם מעליה וכל זאת באלימות קשה. בעקבות התלונה נעצרה המטפלת ובחקירתה הודתה בחשדות המיוחסים לה תוך שהיא טוענת כי עשתה זאת מאחר והילדים "שיגעו אותי", כדבריה.