"אני לא מעכלת. אני רוצה לחייג אליו ורוצה להאמין שהוא יענה לי. רוצה ללכת אליו ולראות אותו. כולי רועדת. זאת מכה קשה מאד", כך אמרה הבוקר (שלישי) מוניקה, אחותו של מוריס שמלשווילי, שנרצח אתמול בלוד יחד עם בת זוגו ויקטוריה שטיינגרברט על ידי גרושה בדירתם בלוד, בראיון לגלי צה"ל.  



מוניקה סיפרה על הרגע בו שמעה על רצח אחיה: "הייתי בעבודה ובעלי התקשר אלי כמו כל יום ואמר לי שקרה משהו נורא ושכנראה מוריס כבר לא איתנו".


לדבריה, בעלה הגיעה עם בתם בת השנתיים לדירתם של מוריס וויקטוריה וביחד עם המשטרה ניסו לפרוץ את הדלת. "מוריס פתח להם את הדלת ואמר 'הלב שלי, הלב שלי והתמוטט'", אמרה. "בעלי ניסה להגיש לו עזרה, אבל הילדה צעקה 'מוריס, מוריס' אז הוא ניגש אליה, ובדיויק הפראמדיקים הגיעו". 



"בגלל שבעלי ראה את מוריס בחיים, הוא אמר לי שהוא כנראה יישאר בחיים. ויקה (ויקטוריה שטיינגרברט-מ"א) היתה שרועה על הרצפה בתוך שלולית של דם", הוסיפה מוניקה.



"החשוד ברצח, גרושה של ויקטוריה, היה עדיין בתוך הדירה וככל הנראה ניסה להתאבד", סיפרה. הבוקר יוארך מעצרו בבית השלום בראשון לציון.



לדברי מוניקה, היא ידעה שוויקטוריה והחשוד ברצח היו גרושים. "הבנתי שהוא עבד לא רחוק. ראיתי אותו כמה פעמים אבל מעבר לזה לא ידעתי שום דבר. אני לא ידעתי על איומים מצדו".