שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.

אני יודע שזה לא פופולרי, אבל בצורה כזו או אחרת אנחנו חייבים תודה לג'בהת נוסרה, דאעש ושאר הכנופיות  בסוריה ועיראק. אני יודע שהם נלחמים גם זה בזה, ושהרצחנות שלהם מזעזעת. אבל קראתי היום את דברי סגן הרמטכ"ל יאיר גולן, שקבע את מה שאנחנו קוראים במקוטע כבר די הרבה זמן - צבא סוריה עבר מן העולם כתוצאה מפעולתם של הכנופיות המוסלמיות המוטרפות המשתוללות במזרח התיכון.

הרבה שנים הייתי בצבא, ושמעתי שוב ושוב הערכות מצב על הסכנות מסוריה. ממתקפת פתע כמו ביום כיפור, מהנשק הכימי שלה. העובדה שאין יותר צבא סוריה, שהאיום היחיד עלינו מצפון הוא איום של הרקטות של החיזבאללה - היא בגדר חדשות טובות. גם אם הן תוצאה של הניצחונות של דאעש. כי אף נשיא אמריקאי, אפילו לא אובמה, לא ילחץ על ישראל לתת להם את רמת הגולן.
שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

חייל בודד, עולה חדש מארצות הברית, אכל סנדביץ' לא כשר במהלך אימון בשטח, נתפס, הועמד לדין ונדון ל-11 ימי מאסר, כן, שמעתם נכון, זה לא קרה באיראן, וגם לא בעזה, ואפילו לא בשטחי האימונים של דאע"ש, זה קרה כאן בישראל, ובעקבות פנייתה של כרמלה מנשה הבלתי נלאית, המירו את עונשו של החייל ממאסר לריתוק לבסיס, ועכשיו הודיעו לנו שדובר צה"ל תת אלוף מוטי אלמוז משנה כיוון ואומר סליחה, טעינו, החייל הוחזר ליחידתו ובא לציון גואל, אז קודם כל כל הכבוד לדובר צה"ל, ועדיין זה לא מעלים לגמרי את תחושת הבחילה שלי.