נערה בת 15 מיישוב בדרום, נמצאת בביתה, למעלה משבוע, זאת לאחר שעל פי החשד קטין צילם אותה ואת חברותיה מתקלחות בפנימייה של בית הספר. 
תלמיד שקיבל לידיו את הסרטון דיווח להנהלת בית הספר. הטרדהעם היוודע המקרה הגישו הוריה תלונה במשטרה, והנהלת בית הספר השעתה את אחד התלמידים, אולם לפני כשבוע חזר הנער לבית הספר.
"הילד אכן הושעה, לפרק זמן לא ממושך לאחר שההורים פעלו להוצאת צו הרחקה לקטין הפוגע מנערה שאני מייצגת", אמרה עו"ד לימור רוט חזן. לדבריה בשבוע שעבר קיבלו הורי הנערה הודעה ממנהל בית הספר, שמשרד החינוך החליט להחזיר את התלמיד ללימודים. בעקבות הודעה זאת החליטו ההורים כי בתם לא יכולה להגיע לבית הספר כל עוד הנער החשוד בהפצת הצילומים לומד שם. 

"מצפים שמשטרת ישראל תפעל בחומרה למיצוי ההליך הפלילי"

במכתב חריף בנושא פנו ההורים למשרד החינוך, אולם לטענת עו"ד חזן, עד היום לא קיבלו את תשובת המשרד. "אנו מצפים שמשטרת ישראל תפעל בחומרה למיצוי ההליך הפלילי לאחר שהקטינה, באומץ רב הגישה תלונה במשטרה", אמרה עו"ד חזן.
"במועצה הפדגוגית של בית הספר דנו במקרה ושקלו לסלקו לצמיתות, אולם ההורים של הנער הגישו ערר להנהלת המחוז", סיפר גורם בכיר במערכת החינוך המעורה בסיפור.
  
מהמנהל לחינוך התיישבותי נמסר: "בהתאם לסמכותה, ועדת הערר קיימה דיון מעמיק תוך התייעצות עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ובחנה מכלול שיקולים נרחב, כמתחייב בסוגיה מורכבת ורגישה זו. הועדה החליטה על החזרת התלמיד לבית הספר תוך הצבת תנאים מחמירים, שמפאת צנעת הפרט לא ניתן לפרטם.  בתוך כך, החלטת הועדה הבטיחה את ביטחונם המירבי של התלמידים המעורבים בעניין. יודגש, כי הפיקוח עוקב אחר הנושא ואם התלמיד לא יעמוד בתנאים יופסקו לימודיו לאלתר".

עו"ד לימור רוט חזן