הותרו לפרסום פרטים מפיגוע הדקירה בערב חג השבועות בעיר העתיקה בירושלים, בו נפצעו שני נערים יהודים באורח בינוני. על פי פרטי החקירה שנוהלה על ידי ימ"ר ירושלין והשב"כ, התוקף, ג'ון ק'אק'יש, בן 20 תושב העיר העתיקה, נצמד לקבוצת אברכים שהלכה ברחוב הבד לכיוון הכותל לתפילת תיקון ליל שבועות, שלף מכיסו סכין, דקר את השניים ונמלט מהמקום. 

התוקף נעצר לאחר שמפקד משמרת ביחידת 'מבט 2000', יחידת הבקרה של המשטרה בעיר העתיקה, זיהה אותו בצילומים, דיווח והכווין את הכוחות לעברו. בחקירתו סיפר החשוד כי ביצע את הפיגוע מתוך "רצון לפגוע ביהודים". 
תוך כדי מנוסתו זרק החשוד באחת הסמטאות את מעילו והסכין, אותה רכש יום קודם לכן באחד הדוכנים בשער שכם, וניסה לטשטש ראיות במטרה למנוע את מעצרו. לטענתו, ידע כי באזור יש מצלמות ולכן החליף בגדים והתגלח כדי להקשות על השוטרים לאתרו.

כמו כן, בבדיקת עמוד הפייסבוק על שמו אותרו פוסטים אותם פרסם המעודדים עליית ערבים לירושלים, לשחרור הגדה וקריאה להתאחד כדי לשחרר את פלסטין וירושלים.

מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בירושלים עד ליום שני.
מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שיבח את מקצועיות השוטרים והחוקרים שהביאו למעצר ופענוח המהירים של פיגוע הדקירה: "המקצועיות של שוטרי מב"ט 2000 הובילה לזיהוי ולמעצר מיידי של החשוד בפיגוע, דבר שסייע רבות לחקירה המקצועית והנחושה של חוקרי ימ"ר ירושלים".
.