צעיר בן 20, בן מיעוטים מרמלה נורה היום (ראשון) על ידי שוטרים ונפצע באורח בינוני עד קשה בעת שניסה לפגוע בהם באמצעות מברג, זמן קצר אחרי שדקר עוברת אורח צעירה בת 26 בגבה ופצע אותה באורח קל.

בני משפחתו טענו בפני חוקרי המשטרה כי הוא מוכר כבעל הפרעות נפשיות ובמשטרה בודקים את נסיבות האירוע.
 
סמוך לשעה 12.00 לפני הצהריים נתקבל במשטרת רמלה דיווח על צעירה שפסעה ברחוב הרצל בעיר וצעיר שהגיח מאחוריה דקר אותה בגבה והחל להימלט מהמקום. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הצעירה לבית החולים אסף הרופא כשהיא במצב קל.
 
ניידות סיור של המשטרה פתחו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של החשוד ובשלב מסויים זיהה אותו שוטר סיור שהחליט לבצע את מעצרו. אלא, שהחשוד לא נענה לדרישות השוטרים להשליך מידיו את המברג ופתח בריצה מטורפת לעברם של השוטרים.
 

בשלב הזה החליט שוטר סיור לבצע ירי לעבר רגליו של החשוד והוא נפצע באורח בינוני אולם מצבו הוחמר בעת פינויו לבית החולים כשהוא עצור. בני משפחתו שהגיעו לזירה סיפרו לחוקרים כי מדובר בתמהוני שלוקה מעט בנפשו וטענו כי לא מדובר באירוע חבלני אולם במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה.
 
מפקד מחוז (ממ"ז) המרכז במשטרה ניצב מוטי כהן, הגיע גם הוא לזירה וקיבל סקירה והערכת מצב מהכוח שפעל במקום. ממ"ז מרכז שיבח את שוטר הסיור שחתר למגע והצליח בתגובה מהירה לנטרל את החשוד ולהביא למעצרו.
 
חובש רפואת חירום במד"א הלל מאירס ופאראמדיק אריה מאיירס שטיפלו בפצועה סיפרו: "על המדרכה ישבה צעירה בשנות ה – 20 כשהיא בהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גוף עליון. היא סבלה מכאבים והתקשתה בנשימה, בדרך סיפרה לנו שכשהלכה ברחוב הרגישה חבטה חזקה בגב. היא התיישבה ושוטרים שהיו במקום והגיעו אליה הזעיקו אותנו. תוך כדי טיפול רפואי פינינו אותה לבית החולים".